Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat hij mijn PC via bluetooth gewoon toelaat.
Tevens heb ik Nokia PC Sync (onderdeel van Nokia Suite) zo ingesteld dat hij zodra er een verbinding met mijn telefoon is, automatisch de outlook kalender gaat syncen met mijn telefoon.

Nu kan ik echter nergens vinden hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn pc automatisch verbinding met mijn telefoon gaat maken zodra ik bij de computer in de buurt kom, en dat hij dus daarna automatisch kan gaan syncen zonder dat ik daar dus iets voor hoef te doen.

Nu moet ik elke keer vanaf mijn telefoon een connectie leggen naar mijn pc.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Trap

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan niemand die werkt met Nokia Suite dmv Bluetooth??

Verwijderd

Topicstarter
Laatste kick

Verwijderd

Je moet dit op je telefoon instellen.

Met mijn 6310 heb ik het als volgt ingesteld: Menu -> BT-> gepaarde apparaten bekijken-> pc (de naam van de verbinding) -> verzoek goedkeuring verbinding -> hier "nee" invullen.

Als het goed is wordt nu de verbinding automagisch tot stand gebracht.
Zelf gebruik ik dit voor het venbinden van mijn GSM met mijn BT carkit.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:19:
Je moet dit op je telefoon instellen.

Met mijn 6310 heb ik het als volgt ingesteld: Menu -> BT-> gepaarde apparaten bekijken-> pc (de naam van de verbinding) -> verzoek goedkeuring verbinding -> hier "nee" invullen.

Als het goed is wordt nu de verbinding automagisch tot stand gebracht.
Zelf gebruik ik dit voor het venbinden van mijn GSM met mijn BT carkit.

Succes
Ik heb de authorisatie al ingesteld op mijn telefoon. Het gaat erom dat de pc uit zich zelf de aanvraag bij de telefoon gaat doen. Nu moet ik nog steeds met de hand naar mijn telefoon zoeken in nokia suite en dan kan ik pas verbinding maken.

Verwijderd

ik gebruik zelf de nokia suite niet, dus als dit het probleem niet verhelpt, dan weet ik het helaas ook niet.
Pagina: 1