Toon posts:

digitale ontvanger kan niet opnemen met dvd recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een digitale ontvanger samsung van TV Home, nu kan ik met mijn philips recorder niet opnemen. Ik krijg bij alle kanalen "copy protected" te zien op de dvd recorder. Philips en Essent bieden momenteel geen oplossingen.
Wie heeft de oplossing.

bedankt
Anastasia

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Waarom zullen Philips en Essent geen oplossingen bieden? Precies. ook op uizendingen geldt een copyright!

Misschien moet je ff de FAQ's beter doorlezen, want dit is niet echt gepast nl. hier (geloof ik) . Tevens is je topicstart aan de magere kant.

Welkom op GoT :)

[ Voor 49% gewijzigd door Industrial_Life op 06-04-2005 21:34 ]

-

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:29:
Ik heb een digitale ontvanger samsung van TV Home, nu kan ik met mijn philips recorder niet opnemen. Ik krijg bij alle kanalen "copy protected" te zien op de dvd recorder. Philips en Essent bieden momenteel geen oplossingen.
Wie heeft de oplossing.

bedankt
Anastasia
Dit is waarschijnlijk de Macrovision copyprotection.
Hier zijn wel descramblers voor in de handel, die kun je gewoon tussen beide apparaten drukken en klaar.
Via vriend Google vind je er vast wel een paar.

Carpe Diem

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Volgens een ander forum (zie dit topic) is het een bug in de Samsung decoder.

Niks illegaals aan dus.. heb er zelf geen last van met mijn Liteon DVD/HD-recorder gelukkig.

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Mr Magic schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:47:
Volgens een ander forum (zie dit topic) is het een bug in de Samsung decoder.

Niks illegaals aan dus.. heb er zelf geen last van met mijn Liteon DVD/HD-recorder gelukkig.
Geloof ik graag. Leek me al wel een beetje sterk dat er een "copyprotection" op (onzinnige) zaken als reclame/docu's etc. wordt gezet.

Carpe Diem

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er is inderdaad nog een ander topic over dit probleem....
De Samsung ontvanger heeft een bug die er voor zorgt dat je met een DVD/HD recorder niet kan opnemen... Ontvanger terugbrengen en een ander merk ontvanger nemen...

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-02 16:08
Dit is inderdaad een bug in de Samsung-software, maar je kan het volgende proberen wat hielp voor een aantal mensen.

* haal de stroom van je samsung af en zet de stroom er weer op
* probeer of je nu wel kan opnemen, zoniet, haal dan de stroom er weer af

Misschien moet je een paar keer de stroom eraf halen, maar het moet zo na een paar keer lukken.

Verwijderd

Samsung kent de bug en werkt aan een update. Met de nieuwe software moet het verholpen zijn, maar er is nog niet bekend wanneer die beschikbaar is. Stuur een mail naar Samsung om de druk wat op te voeren!
Pagina: 1