Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

w32/jeefo virus

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Hoi ik heb het w32/jeefo virus op mijn computer staan :( Heb met norton antivirus 2005 gescand en hij vind ze wel en verwijderd de meesten ook, ma nu ben ik heel veel .exe bestanden kwijt :'( het virus verspreid zich steeds meer op mijn computer, hoe krijg ik dit virus van mijn computer? Heb al verscheidene instructies gelezen maar kom er niet uit, heb 3 computers in mijn netwerk en ze zijn alle 3 besmet |:(

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:20
booten buiten windows om en dan scannen... anders blijft het dweilen met de kraan open

BartPE is je vriendje in dat geval.

A wise man's life is based around fuck you

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
heb in veilige modus gescand. moet het dan via dos ofzo

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Iemand ideetjes?
_/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Erik noemt Bart PE, misschien is het handig om daar even wat informatie over te zoeken? ;)
Kicken doe je pas na 24 uur. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door pasta op 06-04-2005 22:22 ]

Signature

Verwijderd

weet je 100% cker dat je exe weg zijn, of dat je ze gewoon niet ziet? heb ooit een virus gehad dacht dat die tjernobyl hete of zoiets en als ik dan zoeken deed kwamen de exe weer tevoorschijn. kan je verder niet helpen met het virus maar misschien kan dit handig zijn

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:27:
weet je 100% cker dat je exe weg zijn, of dat je ze gewoon niet ziet? heb ooit een virus gehad dacht dat die tjernobyl hete of zoiets en als ik dan zoeken deed kwamen de exe weer tevoorschijn. kan je verder niet helpen met het virus maar misschien kan dit handig zijn
Hij zet ze in quartine maar dan kan ik ze waarschijnlijk wel terug zetten maar ze zijn dus allemaal besmet en dan skiet ik nog niet echt op

Verwijderd

Ga morgen vroeg naar de lokale computer boer en laat die de schijf virus vrij maken. Format C: is ook een zeer goeie oplossing.

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Nouw als tweaker wil je dat graag zelf doen nietwaar? Heb al clean windows install gedaan maar het virus is weer teruggekeerd :(

Verwijderd

del w32 en zet et er weer op gokje waard

Verwijderd

vingerfrits schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:38:
Nouw als tweaker wil je dat graag zelf doen nietwaar? Heb al clean windows install gedaan maar het virus is weer teruggekeerd :(
Als tweaker was je niet met zulk een oud virus geïnfecteerd geraakt. :)

Weet je zeker dat je huidige AV oplossing alle infected files herkent en deze kan disinfecteren?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mjah, sorry vingerfrits, maar hier kunnen we echt niets mee. Je hebt van Erik al een goede tip gekregen voor te ontsmetten, maar hier lijk je niets mee te doen. Zoek eerst eens uit wat het virus exact doet, en kijk dan eens naar de tips die je gegeven zijn. Iig zie ik momenteel nog eigen weinig inzet en daarom sluit ik je topic. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.