[Headphones] Sennheiser PMX60

Pagina: 1
Acties:

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben al enige tijd in het bezit van een MuVo TX 256MB MP3 speler waar ik heel tevreden over ben. Er is echter een groot minpunt waar ik me vreselijk aan erger. De oordoppen zijn te groot (of blijven niet lekker zitten bij beweging). Ik heb al diverse topics gelezen zoals het ‘Wat zijn goede oordoppen’ thread en verder nog wat af gegoogled. Maar ik vrees dat een oordop toch niks is voor mij.

Ik heb zelf al 4 doppen geprobeerd, en ze bevallen me allemaal niet. Om deze reden denk ik erover na om een Sennheiser PMX headset, met zo een nekband, aan te schaffen. Maar ik kan niet kiezen tussen de PMX40 en PMX60. Ik heb ook de overige, soortgelijke threads gelezen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. De PMX60 heeft bijv. een hoger nummer, maar de PMX40 schijnt dan weer een PMX60 te zijn, alleen dan met betere(!) bassweergave.

Mocht ik een PMX headset gaan gebruiken, dan zit ik gelijk in de clinch met de batterij. Is het zo dat een Headset zoals deze meer batterij zal verbruiken dan een gewone oordop? Zo ja, scheelt dit echt uren of is het te overzien?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze 2 vragen. :)

Verwijderd

1. Neem de pmx60.... heb die 40 ook gehad... Op de PC is die 40 leuk met voor muziek. Maar die pmx 60 is velen maler helder kwa klank en ruis. Dus als je volume zacht staat hoor je toch best details (overgens dit ligt ook aan je "versterker". ik heb ze beide op sony MD/PC/ipod getest) en dat mis je in die 40...
2. Nee je verbruik zal echt niet met UREN achter achteruit gaan. Dat ligt meer hoe hard je koptelefoon zet.

Dus gewoon die pmx60 halen... ik heb er al 2 versleten en ik blijf erbij dat deze het lekkerste zit ook tijdens het skaten/snowboarden of downhillen... :)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ok erg bedankt!