[XP] Na uxtheme patch geen jpg meer als wallpaper

Pagina: 1
Acties:

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hey ik heb gezocht op google en GoT, en ik krijg vrijwel alleen maar 'en hoe ziet jouw desktop eruit deel xx' topics.

Maar anyways, hier is m'n probleem. Ik heb WindowsXP pro NL SP2 gepatched met uxtheme en diverse theme's gedownload, Ze doen het ook perfecht, maar ik kan geen jpg meer selecteren als wallpaper. via [rechtermuisknop -> eigenschappen -> bureaublad -> bladeren]
als ik op een jpg bestand rechtermuisknop doe en dan: instellen als wallpaper, dan pakt ie hem wel.
maar zodra ik hem via bureaubladeigenschappen wilt selecteren, doet hij het dus niet. Ik kan wel naar een *.jpg toebladeren en selecteren, maar hem echt pakken als wallpaper.... nee dat doet dus neit.

ik heb al geprobeerd de uxtheme patch ongedaan te maken, maar dit heeft ook niet geholpen met mijn probleem. Nu heb ik inmiddels de uxtheme alweer gepatched.

Is iemand bekend met dit probleem? of is het een bekend probleem?

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Probeer een jpg met firefox te openen en dan in te stellen, zo doe ik het altijd ..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je active-desktop wel enabled staan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
sanfranjake schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:38:
Heb je active-desktop wel enabled staan?
echt dom, maar ik weet het niet :X
ik kan die optie nergens vinden, dus ik nam aan dat het altijd wel enabled stond.

ohw ja het probleem is trouwens niet zozweer dat ik geen jpg als wallpaper kan nemen, ik kan dat wel, maar niet via bureau eigenschappen. Via omwegen, (ook via firefox) kan het dus wel

edit: Ok ik ben wel heel erg dom. Mocht iemand dit probleem ook hebben. Het is een setting in tweakUI die ik per ongeluk uitgevinkt had.
namelijk: 'allow web contect to be added to the desktop' die had ik uitgevinkt.
dit is gewoon de 2e keer dat ik per ongeluk iets heb aangeklikt in TweakUI en me de ****zocht naar het 'probleem'
naja topic kan eignlijk op slot dus.:

[ Voor 33% gewijzigd door randje op 06-04-2005 23:23 ]