Dreamcast impressies...

Pagina: 1
Acties:

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 19:57
(jarig!)
Ik zit er over te denken om een dreamcast
aan te schaffen, wie heeft er ervaring
met de Dreamcast en hoe was die?

Ik ben benieuwd naar jullie mening over
dit apparaat. :D

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Crazy Taxi draait op de DC. Heb je meer nodig dan? :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ja.. hij is goedkoop
is binnenkort helemaal uit/weg/verdwenen
x-box:P/gamecube/ps2

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Op dinsdag 09 januari 2001 19:16 schreef aftermath het volgende:
ja.. hij is goedkoop
is binnenkort helemaal uit/weg/verdwenen
x-box:P/gamecube/ps2
dat is nou juist het mooie,...dan wordt ie misschien NOG goedkoper terwijl het volgens mij toch best wel een hele toffe spelcomputer is........

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het niet veel aan, daarom heb ik hem dus ook weer verkocht. PS2 rules. *D

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:59

Kid Buu

Huh, Pietje?

Maar als ie binnekort helemaal weggaat neem ik aan dat niemand meer spellen voor de dc gaat maken, lijkt me nu trouwens al sinds de ps2 uit is.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Dreamcast is momenteel de beste console qua games en prijs. PS2 moet je nu nog niet kopen want prijs/games zuigen zwaar. Alleen denk ik niet dat de Dreamcast over een jaar nog mee kan doen met de grote jongens.
Als je op illegale tour gaat heeft Dreamcast denk ik voordeel omdat de CD < 1GB is en je dus de meeste games kunt kopieren. PS is DVD dus zullen straks de games ook groot zijn of je moet het weer over movie/music rips hebben.

Dusseh, nu kopen en een jaar plezier hebben, of wachten...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 07:25

Steffie

Opaque

ik heb de DC expres links laten liggen ... heb gewacht op de PS2 ...

op zich is de DC best een goede console ... heeft wel een paar goede spellen, onder andere Dead Or Alive 2 en dat Shenmui (hopelijk goed geschreven)
volgens mij kan je er ook dvd's op afspelen als je dat ding gaat modden, weet ik trouwens niet zeker

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Metropolis Street Racer (of heette ie anders?) laat Gran Turismo 3 ook links liggen...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 09 januari 2001 19:31 schreef Steffie het volgende:
ik heb de DC expres links laten liggen ... heb gewacht op de PS2 ...

op zich is de DC best een goede console ... heeft wel een paar goede spellen, onder andere Dead Or Alive 2 en dat Shenmui (hopelijk goed geschreven)
volgens mij kan je er ook dvd's op afspelen als je dat ding gaat modden, weet ik trouwens niet zeker
Shen Mue

bijna :D

maar het is idd een retegoed spel :9~

maar DC is zeker wel een goeie console, Sega heeft bij mij altijd een puntje voor gehad op andere consoles door de kwaliteit van de games, en dan niet zozeer de graphics, danwel de gameplay, ik speel nog regelmatig op een Genesis coole games, maar DC is goede optie, mits je weet welke games je wil, anders zou ik aanraden te wachten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• WasBak
  • Niet online
Op dinsdag 09 januari 2001 19:36 schreef Marius het volgende:
Metropolis Street Racer (of heette ie anders?) laat Gran Turismo 3 ook links liggen...
Dream on.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Bedenk wel dat je 2 Dreamcasts kan kopen voor het het geld van een 1 Playstation 2. Maar na de introductie van de X-box zal die ook wel veranderen.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik zi erook aan te denken om een DC te kopen, en dan waarschijnlijk voor Shen Mue :)
Misschien dat die 3D kaart wat wordt (hogere resolutie?), misschien dat i k daar dan voor ga... Nog even zien..

• Bigs
  • Niet online
Dreamcast lijkt me best koel. Heb hem wel eens zien staan en de graphics zijn echt wel mooi hoor.
Voordeel van de DC is ook dat je nog wel eens wat DC ISO's op ftptjes tegenkomt ;)

Verwijderd

NBA 2k/2k1 lijkt me wel wat.

• WasBak
  • Niet online
Op dinsdag 09 januari 2001 21:25 schreef Timpie2000 het volgende:
Ik zi erook aan te denken om een DC te kopen, en dan waarschijnlijk voor Shen Mue :)
Misschien dat die 3D kaart wat wordt (hogere resolutie?), misschien dat i k daar dan voor ga... Nog even zien..
Shenmue ziet er heel vet uit, maar het is vrij langdradig vond ik. Je moet er maar van houden. Grafisch gezien was het echt geil. :)

• Nasty Nate
  • Laatst online: 22-01 17:14
Op dinsdag 09 januari 2001 19:36 schreef Marius het volgende:
?

Dat dacht ik dus niet he!

Waar haal je die wijsheid vandaan vraag ik me dan af.

• HenkyDoodle
  • Laatst online: 05-02 09:35
Op woensdag 10 januari 2001 10:42 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]
?

ik denk dat ie een insider heeft bij Sony aangezien GT3 a-spec pas late march in de skappen ligt..
* HenkyDoodle heeft een redelijke pestpleurishekel aan ongefundeerde uitspraken..

en al helemaal als ze over DC/ps2/GC gaan! ..

btw: ik heb al een tijdje een DC en ja ik heb MSR en ja hij is errug gaaf.. maar niet zo leuk als Virtua Tennis, Jet Grind Radio en Crazy Taxi.. dat zijn de spellen waarvoor je een DC koopt! ..

HT-addict in spe

• HenkyDoodle
kopen dus..
hij is ook errug piracy vriendelijk >:) ..
je hoeft hem niet eens om te laten bouwen om back-ups te spelen! ..

HT-addict in spe

• WasBak
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 10:42 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]
?

Uhm ;) Welke wijsheid? :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

wat kost zo'n droomdoos nu eigenlijk?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• HenkyDoodle
om en nabij de 400.-

HT-addict in spe

Verwijderd

Hahahaha, kheb er net 1 voor Fl.500,- gekocht met 32 spellen erbij *D en hij ruled echt vettt!!!
Pagina: 1