[mobo] Asus A8V - floppydrive

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hoi mensen.
Heel simpel: hoe krijg je op de A8V een kabel van een floppydrive in de connector? Bij de A8V zitten de pinnetjes namelijk niet opstaand maar 'liggend' zeg maar. Dat is op zich niet erg, maar nog geen cm daarvoor staan 2 SATA controllers. Daar past dus nooit en te nimmer een floppy flatcable tussen!

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/cpu/amd/athlon64-3800plus-s939/a8v-deluxe-board.jpg (zie onder in het midden van de plank, naast de IDE connectors)

Wie heeft dit wel goed gekregen en hoe?

Verwijderd

Uh, die connector wijst toch de andere kant op? Dus je kabel komt aan de andere kant in die connector dan waar de SATA aansluitingen zitten..

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hmmm... Daar zit wat in.. Maar er zitten ook pinntjes aan de andere kant.. Heb ik mij dan laten verleiden door optisch bedrog?

[ Voor 59% gewijzigd door Acolyte op 06-04-2005 20:27 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Never mind ;), wat CRX master zegt dus.

[ Voor 206% gewijzigd door Roamor op 06-04-2005 20:53 ]

Verwijderd

Acolyte schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:25:
Hmmm... Daar zit wat in.. Maar er zitten ook pinntjes aan de andere kant.. Heb ik mij dan laten verleiden door optisch bedrog?
Die pinnetjes die jij ziet, zitten aan het moederbord vast.. zijn de pinnetjes tussen de connector en het mobo zelf.. :P

Verwijderd

RoamoR schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:29:
Je probeert hem toch niet in die zwarte (onder de SATA aansluitingen) te drukken toch?
[afbeelding]

In dit soort connector moet je hem steken.
Dat is wel de goede aansluiting, maar hij is gekantelt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gezichtsbedrog idd :P

RoamoR: ixbt laat geen hotlinking van pics toe, vandaar dat je het plaatje in de TS niet kunt zien, terwijl het daar heel duidelijk op staat :)

Copypaste de URL in het adresbalk van een nieuw browservenster:
[norml]http://www.ixbt.com/cpu/amd/athlon64-3800plus-s939/a8v-deluxe-board.jpg[/]
Pagina: 1