Pinnacle PCTV Stereo

Pagina: 1
Acties:

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-08 21:00
Hallo, ik heb de search al rond gekeken maar daar staan alleen maar FTPsites waar ik er bij geen van alle opkom. Heeft iemand hier een website of kan desnoods iemand mij een driver toe mailen van PCTV Stereo. Ik heb op pinnacle site gezocht, nergens maar dan ook NERGENS een driver te downloaden van een website.

Ik ben nu al 3 uur bezig en heb via google gezocht, alleen maar drivers voor PCTV pro oid, maar nergens drivers voor PCTV stereo... ben mn cd kwijt |:(

Edit, misschien handig om te vermelden dat ik WIN2000 PRO heb en een pack van 530 drivers ergens gedownload heb, maar die zijn voor PCTV / PRO ofzo :?

[ Voor 14% gewijzigd door wallywally op 06-04-2005 20:12 ]

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
zelf heb ik bij mijn aankoop van PCTV stereo een cd (versie 5.9 :*) ) gekregen.

kan je niet bij een pc boer je probleem voorleggen? en vragen of jij een cd kan lenen? :X

[ Voor 54% gewijzigd door willy1986 op 06-04-2005 20:20 ]

• wallywally
willy1986 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:18:
zelf heb ik bij mijn aankoop van PCTV stereo een cd (versie 5.9 :*) ) gekregen.

kan je niet bij een pc boer je probleem voorleggen? en vragen of jij een cd kan lenen? :X
Ik heb niet echt iets van een "pcboer"

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik zie dat Limewire :X jou wel kan helpen, daar vind je een Pinnacle driver + TV tuner software downloaden...

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Precies wat je zegt, deze driver cd is nergens te downloaden!

Ik heb hem zelf, ik weet niet of je in de buurt woont? (zie mijn profiel voor mail..)

• wallywally
willy1986 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:25:
ik zie dat Limewire :X jou wel kan helpen, daar vind je een Pinnacle driver + TV tuner software downloaden...
Ook win2000?
matinez schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:26:
Precies wat je zegt, deze driver cd is nergens te downloaden!

Ik heb hem zelf, ik weet niet of je in de buurt woont? (zie mijn profiel voor mail..)
Omgeving zuidholland?

• wallywally
Iemand ook enig idee waar ik kan zien welke chipset hij heeft? Hij's helemaal verdwenen uit mn apparaatbeheer na een winXP install van deze driver :X

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
wallywally schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:35:
[...]

Ook win2000?

[...]

Omgeving zuidholland?
Niet echt, N-H 't gooi.

• wallywally
Ok, tis me gelukt een driver aan de praat te krijgen na HEEL veel moeite.
Anyway, t volgende idee is dit :

Ik wil mn dreamcast aansluiten op mn PC.
Nu zit het zo in elkaar :
Dreamcast >> scart naar TV(kan niet anders)
TV >> Scart naar Video
Video >> COAX naar TVkaart.

Probleem is echter dat de Dreamcast op het AUX kanaal is van de TV. Ik heb wel SVIDEO maar die kijkt volges mij alleen naar het VCR kanaal(correct me if im wrong?). Is er een manier om het AUX beeld van mijn dreamcast op mn TV te krijgen? Met virtualdub of die Chris zooi krijg ik het niet voor elkaar. Ik krijg het zelfs niet voor elkaar om gewoon TVkanalen op die manier naar binnen te krijgen. Ik kan ook niet met men video testen door het op te nemen omdat de opneemfunctie kapot is |:( Zal hiervoor binnekort een nieuwere video neerzetten.

Iemand enig idee wat ik hiermee kan verder?

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 21:25

dlmh

Lo-Fi

Ik kan bij Pinnaclesys gewoon een driver downloaden, dus snap je probleem niet helemaal. De software daarentegen is idd alleen op CD meegeleverd, evt. updates kun je wel downloaden. Heb je dit niet meer, kun je altijd (het eigenlijk veel betere) DScaler gebruiken (zie DScaler.org). Daar kun je ook veel met de andere inputs op je TV-kaart. Succes!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Pagina: 1