[XP] Persoonlijke menu's in start menu werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-04 22:40
Mn items en mappen in het start menu vouwen niet meer samen, vroeger zag ik alleen de dingen die ik veel gebruikte maar sinds kort zie ik alles en blijf alles zien, met het gevolg een volle lijst!

Heb gegoogled op IntelliMenus, maar heel veel kan ik er niet vinden. wel veel reg hacks die niet werken en of niet van toepassing zijn.

Ook op GoT search vind ik geen oplossing

Heb persoonlijke menus aan en uit gezet, geen resultaat
Heb geswitcht tussen klasiek en normaal, geen resultaat

Wie weet een oplossing?

[ Voor 43% gewijzigd door Erw op 06-04-2005 21:20 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

'Use Personalized Menus' aanzetten? :)

Signature

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:15
Moet je overigens wel het klassieke menu hebben. Bij het nieuwe menu kan dat (helaas) niet.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het heeft te maken met de persoonlijke menu's, deze zouden aan moeten staan als je alleen recent-gebruikte snelkoppelingen wil zien. Ik kan zo instelling hiervoor niet vinden, mar ik neem aan dat het onder Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start -> tabblad Menu Start -> Aanpassen -> tabblad Geavanceerd moet staan. Anders moet je even op IntelliMenus zoeken op Google voor de register-instellingen.

Edit: volgende keer niet zo'n lange reply typen :) Ik had al zo'n geval dat dat niet kon met het nieuwe menu, vandaar dat ik het ook niet kon vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsunami op 06-04-2005 20:11 ]

• Erw
pasta schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:08:
'Use Personalized Menus' aanzetten? :)
Dat staat dus aan en toch werkt het niet

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:54

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Bij "Start" rechtermuisknop dan op eigenschappen > (ik heb hem alleen bij "Klasiek startmenu" kunnen vinden > dan "Aanpassen" en dan "Personlijke menu's gebruiken" en dan zou het moeten komen :P

EDIT : ik moet vaker refreshen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Basti504 op 06-04-2005 20:18 . Reden: Te laat :P ]

...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zet deze anders eens uit en opnieuw aan? Anders misschien even van thema wisselen, terugwisselen en dan weer die optie aanzetten?

Ik pas de topictitel even aan:
[XP] Start Menu > [XP] Persoonlijke menu's in start menu werkt niet*

In je topicstart kom ik niet tegen wat je allemaal al hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Met Google en de GoT search is hier erg veel over te vinden. We hebben je hier al eens eerder op geattendeerd. Lees Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even heel goed door, en vul de info in je topicstart even aan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Erw
sanfranjake schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:35:
Zet deze anders eens uit en opnieuw aan? Anders misschien even van thema wisselen, terugwisselen en dan weer die optie aanzetten?

Ik pas de topictitel even aan:
[XP] Start Menu > [XP] Persoonlijke menu's in start menu werkt niet*

In je topicstart kom ik niet tegen wat je allemaal al hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Met Google en de GoT search is hier erg veel over te vinden. We hebben je hier al eens eerder op geattendeerd. Lees Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even heel goed door, en vul de info in je topicstart even aan :)
Kan hellaas niets vinden op Got en Google, misschien doe ik wel iets fout geen idee wat?

Pagina: 1