Toon posts:

reset lukt niet (KT7)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Als ik op reset druk dan sluit windows af, mijn beelscherm springt op standby en mijn computer start niet op nieuw op. De led`s van mijn Cd-rom spelers gaan een keer knipperen maar mijn HD doet helemaal niks. Ook als ik mijn computer opstart gebeurt er meestal hetzelfde. Als ik dan een keer de stekker eruit haal en er weer in doe dan doet hij het.

Ik het een Abit KT7 met een duron 800.

Verwijderd

als je op RESET duwt dan zet je HARDWAREmatig de PC af.. maw dan COLD reboot je hem

je drukt waarschijnlijk op de powerknop.. -> als je hem 1x drukt dan gaat die over in sleepmode
als je hem ingeduwd houd voor +/- 4seconden valt uw systeem uit!

Verwijderd

Verkeerd aangesloten op moederbord

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik druk zeker niet op de power knop maar ik zal nog 1 keer kijken of ik de stekkertjes wel goed heb geplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand???

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik had ook zoiets raars.. ff reset switch stekkertje op je KT7 omdraaien.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

Crusader

Arc Nature

Op woensdag 10 januari 2001 17:38 schreef tazzman het volgende:
Ik had ook zoiets raars.. ff reset switch stekkertje op je KT7 omdraaien.
Ja. Tuurlijk.
En als dat niet helpt, dan moet je de stekker van je pc uit het stopkontakt halen, 180 graden draaien en er weer in steken.

:?
Je snapt toch wel dat dat geen moer uithaalt?
Stekkertje omdraaien, dan maakt ie toch precies hetzelfde kontakt als je die knop indrukt? Think...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hebt inderdaad gelijk. Het is tocht geen diode man.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
die jongen die zegt dat je je stekkertjes om moet draaien bedoeld natuurlijk dat je je reset stekkertje en je power sw stekkertje hebt verwisseld.....

als je nu op je power toets drukt zal je pc waarschijnlijk gewoon lekker resetten!!

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is niet waar

Verwijderd

Als je je bios hebt geflasht moet je handmatig in het softmenu je cpu op de juiste operating speed zetten.
Dit was bij mij namelijk het probleem.

AbitKT7raid/950TB

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

werk je met win2K?
ik had een soort gelijk probleem bij mijn BE6-II, moet je naar je DEVICE MANAGER gaan (ALT + My computer , Hardware) dan op VIEW drukken en SHOW HIDDEN DEVICES; ga naar NT/APM legacy Support en daar de Interface Node aan zetten..

Succes
SIMON

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, woonboot je heb gelijk. Ik probeerde het net en hij doet het. YES
Pagina: 1