Na installatie van Servie Pack 1 op mijn 2003 server krijg ik de volgende melding:
STOP: c000021a {Fatal System Error}
The Non-DLL file included in KnownDLL list. system process terminated unexpextedly with a status of 0xc000036f (oxe1174060 0x00000000).
The system has been shut down.
Ook last good known en safe mode werken niet meer, er is geen mogelijkheid om het systeem "door te starten"
Het lijkt er op dat er ergens iets goed mis is gegaan.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt ?
Ik heb uit de help van microsoft het volgende voor het verwijderen van XP sp 2 gedaan, dit werkt ook dus gelukkig voor 2003 SP1
Het lijkt er op dat deze komt voor dat de server gaat loggen
STOP: c000021a {Fatal System Error}
The Non-DLL file included in KnownDLL list. system process terminated unexpextedly with a status of 0xc000036f (oxe1174060 0x00000000).
The system has been shut down.
Ook last good known en safe mode werken niet meer, er is geen mogelijkheid om het systeem "door te starten"
Het lijkt er op dat er ergens iets goed mis is gegaan.
Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt ?
Ik heb uit de help van microsoft het volgende voor het verwijderen van XP sp 2 gedaan, dit werkt ook dus gelukkig voor 2003 SP1
Ik ben nu wel weer zover dat ik nu op de server kan inloggen, maar heb helaas in de logboeken geen enkele foutmelding m.b.t. deze stop medling kunnen terug vinden.At the command prompt, type cd $ntservicepackuninstall$\spuninst, and then press ENTER.
At the command prompt, type batch spuninst.txt, and then press ENTER
Restart your computer in Safe Mode. To do this, press F8 as the computer restarts.
Note After you restart, the system may lock up with a black screen. (Your mouse will work.) In this case, restart again by turning the computer off and then back on. The second restart will let you to log on.
Het lijkt er op dat deze komt voor dat de server gaat loggen
Life is to short to mess with it... Mijn V&A