Seagate ST320423A wordt niet gevonden, fysieke beschadiging

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Heey,
ik heb hier tussen al die computer-componenten een seagate st320423a (20,4GB) gevonden. Maar deze wordt niet gevonden door de bios. Toen ben ik verder gaan kijken en zag dat er 2 smd componentjes letterlijk doormidden waren. Er staat 2R00 op, vanwege die R vermoed ik dat het weerstanden zijn. Er zitten nog 2 van die componenten op de print, maar die zijn parallel geschakeld (samen met die 2 die doormidden zijn) dus dat meet wat lastig als het weerstanden zijn.
De betreffende componentjes zitten +-6mm van de ide- connector af en ze liggen precies tussen de ide-connector en de jumpers, aan de onderkant van de HD.

Zijn dit nu weerstanden, zo ja, wat voor weerstand hebben ze dan??

ps. heb seagate al gemailt, ze wilden niet zeggen wat voor componentjes het zijn.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
iemand?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde