het was een stormachtige dag. Ik liep in de pauze van school naar de Mediamarkt in het Alexandrium. slenterend liep ik langs de ramen en zag mijzelf in de winkel ruiten. Hetzelfde liep ik langs de schappen in de winkel. ik zag een schap met het spel van Doom3 staan met een scherm waarop het spel draaide nog een schap verder zag ik een mpdrieeehhhju wat hijs plat? en zwart? verontwaardigd stapte ik een paar stappen achteruit en keek eend goed naar het scherm en zag die volle kleuren en in een donker stukje was zwart ook echt zwart ik stond versteld annyway ik ben nu al een tijdje opzoek naar een Sony met X-Black maar heb er tot op heden nog geen gevonden op veel internet sites staat namelijk niets over de xblack techniek of welke varianten er dan ook mogen zijn. in een aantal winkels konden ze me wel aan een xblack helpen maar dan was het doorgaans een 17" of een 19'' met een hoge 'ms'
wat is nu een mooie tft met 'echt zwart' met een ms van onder de 17 liefst 12 of 8 natuurlijk, hij moet 19'' zijn, het liefst toch met een matte laag tegen refactie maat dat is geen prio 1 en voor rond de 600 euries
wat is nu een mooie tft met 'echt zwart' met een ms van onder de 17 liefst 12 of 8 natuurlijk, hij moet 19'' zijn, het liefst toch met een matte laag tegen refactie maat dat is geen prio 1 en voor rond de 600 euries