Excel opmaak probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55
Ik speel nu al heel de dag met een probleem. Ik heb een lijst die staat in a1 tm a30

deze wil de cel a1 tm z1

Alleen ik krijg het niet voor mekaar dat het automatisch gebeurt weet iemand hoe dit moet?

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 14:18
En nu in het nederlands ? 8)7

http://blog.bjornhouben.com

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 10:07

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ok, of je bedoelt dat je een verticale lijst horizontaal wilt maken, of je hebt nu meerdere stukken data in 1 cel en die wil je verspreid hebben over meerdere cellen.

Als het het tweede is: hele rij selecteren, dan Data -> Tekst naar kolommen, daar aangeven wat het scheidingsteken is, en klaar.
In het eerste geval had je natuurlijk net zo goed meteen die cellen kunnen verplaatsen ipv. de hele dag naar een automatische oplossing zoeken ;)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55
Gunp01nt schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:15:
Ok, of je bedoelt dat je een verticale lijst horizontaal wilt maken, of je hebt nu meerdere stukken data in 1 cel en die wil je verspreid hebben over meerdere cellen.

Als het het tweede is: hele rij selecteren, dan Data -> Tekst naar kolommen, daar aangeven wat het scheidingsteken is, en klaar.
In het eerste geval had je natuurlijk net zo goed meteen die cellen kunnen verplaatsen ipv. de hele dag naar een automatische oplossing zoeken ;)
Ik wil een verticale rij horizontaal maken ja. Handmatig kan ik wel gaand oen maar gaat in totaal over 8000 records.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Knippen, kopieren plakken speciaal, transponeren.
Meer dan 256 kolommen zal niet lukken. Tenminste, Excel 2K gaat niet verder dan dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Lustucru op 06-04-2005 18:17 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Bereik selecteren
Kopieren
Rechtsklikken in B1
Plakken speciaal...
Transponeren aanvinken
OK

Helaas kan Excel geen 8000 kolommen aan...
:P

Verwijderd

dat wordt Access!
kun je je hele tabel niet transponeren (kantelen)? hoeveel regels heb je? als je minder dan 256 regels hebt kan je tabel in Excel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies; verder wil ik je vragen in het vervolg je vraag wel duidelijk te stellen zodat we direct begrijpen wat je bedoelt; en dat we de benodigde informatie niet uit je hoeven te trekken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.