Toon posts:

K7S5A - GF 5500 FX 256MB

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje ik heb een HP Pav. t580 .nl gekocht met daarin een GF 5500 FX 256MB ( Kut ding dus! ) en ik ga em aan een vriend verkopen ( wat een n00b trouwens ;) ) en nu vroeg ik mij af!

Hij heeft een AMI - K7S5A
Met een AMD Athlon 1,250 Ghz

Kan hij dan die GF5500FX overnemen?

Waarschijnlijk niet, als het dus niet kan wat is dan een goedkoop nieuw moederbord? Hij wil niet veel geld uit geven..( Echt een n00b dus :P )

!!! SOLVED !!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 16:01 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:54

Outerspace

Admin General Chat
en jij noemt je vriend een n00b. lekkere vriend trouwens.....
Wat is een goedkoop moederbord?
Ik zou zeggen kijk eens bij de Pricewatch - Moederborden

en verder snap ik niet veel van dit topic, alleen hoe duur een nieuw goedkoop mobootje is?

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 06-04-2005 15:45 ]

Wauw, een sig!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat is nu je vraag :?
* Atlas ziet nergens een vraag staan...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Laat hem zijn FSB eens omhoog krikken naar 133Mhz als zijn geheugen dat toelaat. :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:45:
Wat is nu je vraag :?
* Atlas ziet nergens een vraag staan...
Kan hij dus die GF5500FX overnemen?!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
de ECS K7S5A heeft gewoon een AGP slot dus ik zou niet weten waarom het niet kan

Verwijderd

dat mobo is prima als je een actieve koeler op de SIS-735 chip zet (en getweakte cheapo-BIOS erop zet). 147 fsb zonder problemen. Ik heb er zo een Athlon 2000+ op draaien.
Ik zou gewoon ff proberen of het werkt. (mijn Radeon 9700 wou er iig niet op werken).

En voor je vraag over wat is het beste... lees de FAQ en ga zelf eerst eens aan de slag voor je anderen hiermee lastig gaat vallen (wie was er een n00b ookalweer?)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 15:55 ]

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:52:
dat mobo is prima als je een actieve koeler op de SIS-735 chip zet (en getweakte cheapo-BIOS erop zet). 147 fsb zonder problemen. Ik heb er zo een Athlon 2000+ op draaien.

En voor je vraag... lees de FAQ en ga zelf eerst eens aan de slag voor je anderen hiermee lastig gaat vallen (wie was er een n00b ookalweer?)
offtopic:
Dat je zijn houding moet beantwoorden met eenzelfde is niet echt nodig. Of wel?

Het verhogen van de FSB naar 147Mhz ligt erg aan de revisie en geheugen wat er gebruikt wordt.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
Keep it basic, gasten!

:P

Ik heb al iets voor hem gevonden als nog bedankt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

mmmkay

Als je later nog een topic wil starten, hou je je dan aan de [faq]Registratievoorwaarden[/] aub ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.