Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
(best wel een goeie trouwens, waarom is dat er niet meer?)
Programma's gebruikten vroeger de CPU als timer, een loopje van 1000 iteraties kon je zo een leuke wachttijd opleveren. Maar bij snellere processoren gaat dat loopje natuurlijk sneller en krijg je dus programma's (voornamelijk spelletjes) die te snel gaan. Tegenwoordig is dat geen probleem meer aangezien elk OS wel de mogelijkheid bied aan programma's om zelfs vertragingen van een miliseconde in te lassen.proller schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:58:
Wat jij nodig hebt is een Pentium 1 met een turbo knop op de AT kast
(best wel een goeie trouwens, waarom is dat er niet meer?)
[ Voor 65% gewijzigd door AtleX op 06-04-2005 15:04 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Posten op tweakers.net vereist wel een beetje moeite. Je moet niet alleen kunnen typen, je moet ook google kunnen gebruiken
Gouden tip: gebruik de GoT search!
Ik krijg hier ongetwijfeld de nobelprijs voor
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
(bovendien zoeken op het woord overclocken in het overclocken forum levert zo´n beetje elke post op
[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 06-04-2005 15:06 ]
[ Voor 33% gewijzigd door AtleX op 06-04-2005 15:07 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Abit BE7 biosversieAtleX schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:05:
Wat voor moederbord heb precies en welke BIOS zit erin? Dan kan je zoeken of die programma's het ondersteunen.
kijk anders op mijn specs ding van tweakers.
http://specs.tweak.to/8831
wel paar dingetjes anders (geheugen gewoon 333 ipv 370 want 370 was niet meer te leveren) zal het aanpassen als ik mijn paswoord kan vinden
Je ziet, mogelijkheden genoeg
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()