Beste mensen,
Ik heb niet vaak hulp nodig, maar nu zou ik het wel heel fijn vinden als iemand iets zou weten dat helpt. Sinds een paar dagen lukt normaal opstarten niet meer, pas na een start in veilige modus en dan een normale start kom ik op het bureaublad. Erg vaag want qua software is er niks veranderd tov daarvoor, dus geen andere drivers, prog. etc
Ik heb gezocht dat vooropgesteld maar heeft iemand een idee wat het betekent als hij in het logo met dat streepje alsmaar blijft hangen. Het streepje gaat maar door dus, als ik niet reset wel minutenlang
Als ik niks doet reset hij zichzelf uiteindelijk. Zou de voeding (zalman 400-apf het slecht meer trekken bijv?)?
Hier de rest van de specs:
MSI-K8N Neo2+ Athlon 64 3000+ @2300 mhz
Corsair ddr 400 xms-XL @260mhz
XFX 6800 Le vid.kaart.
Systeemschijf is een Raptor 74gb
Vraag gerust indien iemand nog meer wil weten maar dit leek me wel de basis
Nogmaals voor de duidelijkheid misschien: dit draaide altijd soepel en heeft dus ineens bovenstaande kuur gekregen
Ik ben nu online met mn laptop en waardeer elke reactie enorm
Ik heb niet vaak hulp nodig, maar nu zou ik het wel heel fijn vinden als iemand iets zou weten dat helpt. Sinds een paar dagen lukt normaal opstarten niet meer, pas na een start in veilige modus en dan een normale start kom ik op het bureaublad. Erg vaag want qua software is er niks veranderd tov daarvoor, dus geen andere drivers, prog. etc
Ik heb gezocht dat vooropgesteld maar heeft iemand een idee wat het betekent als hij in het logo met dat streepje alsmaar blijft hangen. Het streepje gaat maar door dus, als ik niet reset wel minutenlang

Hier de rest van de specs:
MSI-K8N Neo2+ Athlon 64 3000+ @2300 mhz
Corsair ddr 400 xms-XL @260mhz
XFX 6800 Le vid.kaart.
Systeemschijf is een Raptor 74gb
Vraag gerust indien iemand nog meer wil weten maar dit leek me wel de basis
Nogmaals voor de duidelijkheid misschien: dit draaide altijd soepel en heeft dus ineens bovenstaande kuur gekregen
Ik ben nu online met mn laptop en waardeer elke reactie enorm
[ Voor 6% gewijzigd door objectief2 op 06-04-2005 14:45 ]