Toon posts:

[Outlook 2003] Meerdere e-mails tegelijk beantwoorden*

Pagina: 1
Acties:
  • 939 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over Outlook 2003 en ik hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven, dat zou mij namelijk een heleboel werk besparen.

De Situatie:

Enkele maanden geleden hebben we op mijn werk een posteractie gehad. Bedrijven kregen een poster opgestuurd en die konden ze ophangen in de bedrijfskantine. Hier konden ze dan een foto van maken en uit alle reacties werd dan een winnaar geloot die een gratis weekend in een hotel kon winnen.

Het probleem:

Wij willen nu iedereen die een reactie heeft gegeven antwoorden over wie de winnaar is geworden en dat de actie is afgelopen. Het makkelijkst zou dus zijn wanneer we naar alle inzenders in een keer een email konden sturen. Het zijn echter ruim 200 emails, dus om nou op ieder emailtje apart te replyen is nog al een monikkenwerk.
Alle emails staan in een aparte map in outlook.

Bestaat er een optie om alle mails tegelijk te selecteren en ze tegelijk dezelfde reply te sturen? Zo ja, hoe werkt dat?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Mvg

edit:

Een kleine toevoeging: er mogen hier op mijn werk geen programma's worden geinstalleerd. Het moet dus puur een optie zijn in outlook zelf!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 14:57 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

kan je niet gewoon je inbox exporteren naar een excel bestand? kan je dan alle email adressen kopieren.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Als dat zou kunnen ben ik al blij! Dan kan ik gewoon via Mail merge de reply versturen! Maar hoe exporteer ik een hele map met emails naar excel dan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook is software, dus verplaats ik je topic even naar Software Algemeen. Lees hierover de Windows Operating Systems - Policy :)

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Misschien toch handiger om zo'n actie met een mailform te doen die meteen alle mailadressen in een db gooit :)

Ik pas de topictitel even een klein beetje aan:
Replyen met Outlook 2003 > [Outlook 2003] Meerdere e-mails tegelijk beantwoorden*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:12:
Als dat zou kunnen ben ik al blij! Dan kan ik gewoon via Mail merge de reply versturen! Maar hoe exporteer ik een hele map met emails naar excel dan?
bestand >> importeren en exporteren :P

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Edit: Die F5 knop zit er niet voor niets :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 15:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de aanpassingen! Excuus voor het verkeerd posten!

Laat ik beginnen dat ik de actie niet heb uitgezet maar dat mij nu is gevraagd om het probleem op te lossen! Ik hoopte dat ik hierbij wat hulp kon krijgen van jullie!

Het probleem is dat het complete software pakket hier gefranshised is en dat ik dus niets kan of mag installeren. Ik heb dus in de outlook help alle mogelijke zoekopdrachten ingevoerd die ik kan vinden, maar niets lijkt op wat ik nodig heb.

Het klinkt heel makkelijk maar ik vraag me af of deze optie is ingebouwd bij outlook, Ik wil alle emailadressen waarvan er een mail in een map zit een reply sturen. Het maakt me dan niet uit of ik die berichten eerst in excel moet zetten of dat ik het direct van outlook kan halen.

Ik heb dus niets geprobeerd, omdat ik geen oplossing voor mijn probleem kan vinden. Ik ben druk overal op outlook en internet te zoeken naar deze mogelijkheid maar totdat ik die niet vind kan ik weinig doen. Het is dus niet zo dat ik te lui ben, maar dat ik echt geen flauw idee heb hoe ik dit kan bereiken!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit! Bedankt voor jullie hulp!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:20:
Ik ben eruit! Bedankt voor jullie hulp!
Hoe heb je het uiteindelijk opgelost? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan.

Nu is Jergo eruit, maar hij heeft ons niet verteld hoe hij het opgelost heeft.

Iemand een idee? Of is Jergo nog ergens te vinden?
Pagina: 1