Toon posts:

[Outlook 2000] Onthoudt opgeslagen e-mailwachtwoord niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik OL2k als Pop cliënt om mijn e-mail van mijn provider op te vragen.

Elke keer als ik op verzenden en Ontvangen klik om te checken voor nieuwe mail en verzenden van nieuwe mail krijg ik een login box en moet ik mijn wachtwoord opgegeven bij elke e-mail.

Ik heb ook onder account gegeven vast gezet met V en ook als ik het wachtwoord opgeef en het V zet achter wachtwoord onthouden komt hij toch weer terug.

Lekker veilig maar heel irritant.

Is er misschien een andere oplossing dan OL herinstallen / updated ik heb namelijk nog wel aardig wat rules en settings.

Is er een fix ik heb tot nu toe niks kunnen vinden.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welk versie van Windows gebruik je :?

Vermoedelijk word het password niet in je login profiel opgeslagen?

Daarnaast: wat heb je al geprobeerd. Je huidige Outlook 2000 profiel verwijderd (wel ff je mail bestanden veilig stellen) en daarna opnieuw aangemaakt?

Het blijft nu een beetje in de blinde gokken.

[ Voor 49% gewijzigd door aReaRe op 06-04-2005 15:14 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:24:
Is er misschien een andere oplossing dan OL herinstallen / updated ik heb namelijk nog wel aardig wat rules en settings.
Als je gewoon een herinstallatie of reperatie doet blijven je instellingen volgens mij behouden! Anders kun je met BackRex Outlook Backup je settings en rules backuppen en restoren. Als het goed is heb je aan de demo versie genoeg!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nieuwe e-mail account aanmaken lijkt meestal dit soort problematiek te verhelpen. dit al eens geprobeerd? Wat heb je verder al over dit probleem kunnen vinden? De pc wqua patches helemaal up to date en het laatste service pack voor Office via http://officeupdate.microsoft.com gedownload?

Outlook is Office, dus software. Ik veprlaats je topic naar Software Algemeen. Lees daarover ook Windows Operating Systems - Policy nog even na :) Ook pas ik de titel aan, zodat je probleem er iets duidelijker in staat.
Outlook 2000 probleem > [Outlook 2000] Onthoudt opgeslagen e-mailwachtwoord niet*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:43:
Nieuwe e-mail account aanmaken lijkt meestal dit soort problematiek te verhelpen. dit al eens geprobeerd? Wat heb je verder al over dit probleem kunnen vinden? De pc wqua patches helemaal up to date en het laatste service pack voor Office via http://officeupdate.microsoft.com gedownload?

Outlook is Office, dus software. Ik veprlaats je topic naar Software Algemeen. Lees daarover ook Windows Operating Systems - Policy nog even na :) Ook pas ik de titel aan, zodat je probleem er iets duidelijker in staat.
Outlook 2000 probleem > [Outlook 2000] Onthoudt opgeslagen e-mailwachtwoord niet*
Ik gebruik WinXp met alle denkbare updates met Office2k Pro Moet kunnen denk ik.

Ik heb me al rot gezocht maar niet kunnen vinden omdat er niet echt een fout melding aan verbonden is.

Als ik een nieuw Mail account aanmaak verlies waarschijnlijk al mijn settings en rules maar misschien is dat idd de enige oplossing.

Herstel reparatie OL2k heeft ook geen zoden aan de dijk gezet.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:37
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;235865 moet het verhelpen :)

http://support.microsoft.com/?kbid=275465 In het NL, welliswaar voor 2000 maar helpt ook in XP

[ Voor 37% gewijzigd door marccom op 07-04-2005 15:00 ]

Whoop!

Pagina: 1