Voor een project ben ik opzoek naar een framework waarmee ik snel standaard featuers kan implementeren zoals user logins, forum, mail etc.
Ik heb geen ervaring met frameworks, dus ik weet niet goed waar ik op moet letten. Er zijn slechts drie eisen die ik aan een framework stel:
* Gebaseerd op PHP4/MySQL
* GPL Licentie
* Het moet "out of the box" werken bij mijn hostingprovider met PHP4/MySQL. (dus niks compilen ofzo)
Zelf heb ik de volgende frameworks gevonden, maar ik heb niets om mijn mening hierover te funderen.
* BlueShoes - Ziet er erg goed uit, maar is niet GPL?
* SQLFusion - Is dit wel een PHP framework?
* BinaryCloud - Ziet er ook goed uit, maar kan
* DotPHP - Ziet er amateuristisch en vrij beperkt uit.
* Moebius PHP Lib - GPL! PHP! Maar of het ook kwaliteit biedt??
Ik heb dus geen flauw idee of er nog meer frameworks zijn die de aandacht verdienen, en wat de ervaringen van developers is met deze frameworks.
Mijn vraag is dus, welke frameworks ken jij? En welke zou je aanraden? (Mijn PHP kennis is prima, dus dat hoeft geen rol te spelen.)
Alvast bedankt!
Ik heb geen ervaring met frameworks, dus ik weet niet goed waar ik op moet letten. Er zijn slechts drie eisen die ik aan een framework stel:
* Gebaseerd op PHP4/MySQL
* GPL Licentie
* Het moet "out of the box" werken bij mijn hostingprovider met PHP4/MySQL. (dus niks compilen ofzo)
Zelf heb ik de volgende frameworks gevonden, maar ik heb niets om mijn mening hierover te funderen.
* BlueShoes - Ziet er erg goed uit, maar is niet GPL?
* SQLFusion - Is dit wel een PHP framework?
* BinaryCloud - Ziet er ook goed uit, maar kan
* DotPHP - Ziet er amateuristisch en vrij beperkt uit.
* Moebius PHP Lib - GPL! PHP! Maar of het ook kwaliteit biedt??
Ik heb dus geen flauw idee of er nog meer frameworks zijn die de aandacht verdienen, en wat de ervaringen van developers is met deze frameworks.
Mijn vraag is dus, welke frameworks ken jij? En welke zou je aanraden? (Mijn PHP kennis is prima, dus dat hoeft geen rol te spelen.)
Alvast bedankt!
Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com