[COD] Punkbuster GUID ID checken

Pagina: 1
Acties:

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 15:27

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Momenteel zit ik in een Clan voor COD en voor de matches willen wij check of de tegenstanders GUID ID's kloppen. (we vergelijken dat dan met wat op de 'Ladder' site staat).

Ik heb op Codfiles.com gekeken en gegoogled, maar helaas geen suc6. daarom richt ik me op jullie. hebben of weten jullie een goed programma waarmee je kan checken of de Punkbuster GUID ID's goed zijn.

Dank

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Als je RCON access hebt, is HLC RCON een goed programma wat de PB GUID laat zien. Ik heb zo 1-2-3 geen download linkje voor je. Als je het zelf niet kan googlen, mail me maar even (ook als je uitleg over het progje wilt hebben)

Living the American Dream

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 15:27

Griffin

Is mythical

Topicstarter
dank erik:
deze heb ik nu gedownload:
DEZE

Ik snap niet precies hoe ik hem moet installen, maar het probleem is dat ik niet direct access heb tot de config files van de server. een vriend/member heeft dat wel.
dus is er een mogelijk heid dat je het een en ander op schrijft en dit naar mij toe mailt.
griffin123400@yahoo.com.

mijn dank is groot

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Als Erik_van_H hier nu een beknopte (of uitgebreide) beschrijving van post van hoe de instellingen moeten staan, dan hebben anderen hier later ook nog wat aan :)

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Dat zal ik straks ff doen, heb nu wat werk te doen :(

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Komt tie:

je moet het bestand zzz_HLCRcon_v5.2_cod_main.pk3 bij jezelf, en op de server (!) in de main directory plaatsen (X:\Program Files\Call of Duty\Main).

Herstart dan de server. Als je nu inlogd op de server zie je een extra tabje in het menu (zowel in je main menu van de game, als ook als je op "Esc" drukt). In beide gevallen staat er "HLC RCON v5.2".

Als je hierop klikt krijg je een klein scherm rechtsonderin je CoD. (Ik zal vanavond proberen screenies te plaatsen). De onderste optie heet "enter RCON password", en het lijkt mij logisch wat je hier moet doen.

Als je nu klikt op Client control, en dan op Player list, krijg je een overzicht met alle PB GUID's. Als je dan ook nog het commando "\screenshotJPEG" typt in console, heb je het als jpeg in je folder staat (let op de hoofdletters)

Ik zal proberen een paar screenies te maken en die te plaatsen.

Pagina: 1