Toon posts:

[XP] Computer start zomaar opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Als ik mijn computer aanzet strat hij netjes op en kom ik bij het inlogscherm van Xp terecht, maar zodra ik inlog en dan start de computer ineens opnieuw op. Soms bereik ik net het bureaublad en soms kom ik er niet eens aantoe... Wat zou dit kunnen zijn?? Het is ook al eens gebeurd als ik al een tijde ergens meebezig ben, bijvoorbeeld TV kijken via de computer...

Gr

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Probeer eerst es ff veilige modus te starten en de automatische reboot bij errors uit te zetten in je Systeemeigenschappen :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01 14:31
Dat valt moeilijk te zeggen, kijk eens in de logfiles wat die aangeven. Die kan je vinden onder Start,Settings,Control Panel,Administrative Tools,Event Viewer
Een tweede optie is om een automatische reboot bij een blue screen of death uit te schakelen, dit kan je doen door de properties van My Computer op te vragen, tabblad Advanced en dan op Settings klikken in het blokje Startup and Recovery, dan het vinkje weghalen bij Automatically restart.