Ik zit al een tijdje met het volgende probleem. Wanneer ik tv-kijk op m'n pc met m'n pinnacle pctv stereo kaart, lukt alles goed. Wanneer ik echter iets opneem gebeurt er iets vreemd. Het geluid wordt sneller afgespeeld dan het beeld. (Dit probleem heeft zich nooit voorgedaan toen SP2 nog niet op m'n pc stond... heb na installatie van SP2 wel terug tv kunnen kijken door directX terug te schroeven naar 9.0b ipv 9.0c, maar ondertussen hebben ze bij pinnacle een nieuwe driver ter beschikking gesteld die wel met SP2 zou moeten samenwerken... helaas, bij mij niet)
Hier een voorbeeldje:
http://users.pandora.be/sorgeloos/tweakers/VRT_test.mpg
Heb ondertussen al de nieuwste drivers geïnstalleerd, heb powerDVD geïnstalleerd, ben op zoek gegaan naar alternatieve capture-programma's (iulab bv, maar hier lukt het opnemen helemaal niet mee...)
Iemand nog suggesties?
Was iig geval de laatste keer dat ik een pinnacle kaart gekocht heb. (heeft ook enkele maanden geduurd voor ze een oplossing gevonden hadden voor het SP2-probleem) Heb thuis ondertussen een hauppage... veeeel beter!
Hier een voorbeeldje:
http://users.pandora.be/sorgeloos/tweakers/VRT_test.mpg
Heb ondertussen al de nieuwste drivers geïnstalleerd, heb powerDVD geïnstalleerd, ben op zoek gegaan naar alternatieve capture-programma's (iulab bv, maar hier lukt het opnemen helemaal niet mee...)
Iemand nog suggesties?
Was iig geval de laatste keer dat ik een pinnacle kaart gekocht heb. (heeft ook enkele maanden geduurd voor ze een oplossing gevonden hadden voor het SP2-probleem) Heb thuis ondertussen een hauppage... veeeel beter!
edit:
misschien moet ik er nog even bij vermelden dat het hier om een gewone windows XP pro pc gaat en niet om zo'n media center geval
... Hiermee geen slecht woord over MCE natuurlijk, want thuis hebben we dit wel en het werkt echt verbazingwekkend goed. Dit terzijde.
misschien moet ik er nog even bij vermelden dat het hier om een gewone windows XP pro pc gaat en niet om zo'n media center geval
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 14:14 ]