Als je de media volgt over wat er zich afspeelt in Amerika de laatste jaren wordt je niet vrolijk
De zaak Schiavo een grove schending van de trias politicas
De wapenwet in Florida voel je je bedreigd schiet je hem neer
Bowling for Columbine van Michael Moore
De doodstraf die in sommige staten nog vrolijk wordt uitgevoerd
Een oorlog starten op basis van feiten die gewoon niet kloppen
Gebeurt dit in andere westers landen ook alleen horen we daar nooit wat van of is het land echt heel vreemd voor een westers land.
Persoonlijk denk ik dat we hier dichterbij ook best wel wat vreemde dingen meemaken Berlusconi is ook heel opmerkelijk met zijn acties. De Belgen hebben ook altijd wel wat. De Nederlands regering gooit graag geld weg aan projecten waar al lang van is te zien dat ze nooit gaan werken.
Volgens mij wil Europa zich graag af zetten tegen het boze Amerika aan de andere kant van de oceaan en wij nooit eens naar onze directe omgeving kijken.
De zaak Schiavo een grove schending van de trias politicas
De wapenwet in Florida voel je je bedreigd schiet je hem neer
Bowling for Columbine van Michael Moore
De doodstraf die in sommige staten nog vrolijk wordt uitgevoerd
Een oorlog starten op basis van feiten die gewoon niet kloppen
Gebeurt dit in andere westers landen ook alleen horen we daar nooit wat van of is het land echt heel vreemd voor een westers land.
Persoonlijk denk ik dat we hier dichterbij ook best wel wat vreemde dingen meemaken Berlusconi is ook heel opmerkelijk met zijn acties. De Belgen hebben ook altijd wel wat. De Nederlands regering gooit graag geld weg aan projecten waar al lang van is te zien dat ze nooit gaan werken.
Volgens mij wil Europa zich graag af zetten tegen het boze Amerika aan de andere kant van de oceaan en wij nooit eens naar onze directe omgeving kijken.