CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
let op dat je verhaal over Bluetooth over 100m niet altijd opgaat, dit moet zowel ondersteund worden door verzender alsook door de ontvanger (de headphone dus).
Overigens zie ik niet echt in wat dit met I&T te maken heeft, ik denk dat AV beter is. Krijg je er gelijk een titelfixje bij
...ben ik opzoek naar een nieuwe headset.
...of andere mensen ervaring hebben met Bluetooth headphones...
Wil je nou een headset of een headphone?...- Microfoon geintegreerd...
[ Voor 8% gewijzigd door Wokkels op 06-04-2005 13:23 ]
Permanent wintericon!
Draadloze headsets... met microfoon
Draadloze headset
[rml][ headset] wireless headsets[/rml]
Bluetooth headset voor Skype en of msn?
Topictitel is gewijzigd, dus headphone jaWokkels schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:22:Wil je nou een headset of een headphone?
Heb even die links doorgespit, maar niet veel over bluetooth headphones met microfoons. Bijna elke keer zie ik die Bluetake headphone voorbijvliegen, maar is er ook iets anders, of is dit echt het enige?
En ja.. stereo ja... maar dat lijkt me logisch.
Overigens is die 100m niet zo gigantisch interessant, +/- 15m moet genoeg zijn.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Euhm....een headphone met microfoon is toch gewoon een headset? of ben ik nou gek?SgtStrider schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:32:
[...]
Topictitel is gewijzigd, dus headphone ja
Heb even die links doorgespit, maar niet veel over bluetooth headphones met microfoons. Bijna elke keer zie ik die Bluetake headphone voorbijvliegen, maar is er ook iets anders, of is dit echt het enige?
En ja.. stereo ja... maar dat lijkt me logisch.
Overigens is die 100m niet zo gigantisch interessant, +/- 15m moet genoeg zijn.
ok, niet een oortje voor een telefoon ofzo natuurlijk, maar met draad heten die dingen volgens mij ook gewoon headsets, waarom dan BT-modellen niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Wokkels op 06-04-2005 16:12 ]
Permanent wintericon!
Heb ik geen last van draden en ben ik vrijer omdat ik door mijn hele kamer kan lopen tijdens een conversatie. (soms ben je wat anders aan het doen of moet je wat opzoeken of wil je gewoon ff vanuit bed kletsen...)
Maar ik zie soms van die blutooth dingen voor mobiele telefoons, deze zijn altijd mono maar werken deze wel allemaal op een computer?
Check de site
Dit is btw wat ik terugkreeg van hun per mail (snel!!):
Dear Roel,
Thanks for showing interest to our product.
Unfortunately, our product isn't available at this point at the market but
i will send release information to you when our product is available in your area.
If you have more questions, please do not hesitate to ask us.
Best regards,
Pil choi.
Motorola HT820
Er staat: "Verwacht: 2e kwartaal 2005". Echter, heb ik hier nog niks van gehoord tot op heden. Iemand meer info?
BT 2.0 die ALLAAAAANG uit had moeten komen... kan wel probleemloos stereo aan...
echt raar van die btgroep dat ze niet allang 2.0 producten hebben... volgens mij komen UWB en Wireless-USB nog eerder.
Motorola heeft nu een mooi Stereo Bluetooth headphone: klik
Iemand al ervaring met dit beestje?
Bij http://www.expansys.nl/forum.asp?code=124523 zie ik wel het 1 en ander, zit nu toch sterk te denken om hem aan te schaffen
Verwijderd
hoe kom ik erachter welke versie van bluetooth mijn usb-BT-stick ondersteund. (als ik de manual kwijt ben, en geen idee heb wat voor merk het is. kan je het ergens inde software instellingen zien?)
[ Voor 34% gewijzigd door Mad_Cow op 21-01-2006 12:34 ]
Overigens denk ik dat de HP Bluetooth Headset wel zal werken met andere PDA's, maar zeker weten doe ik het niet. Maar hij heeft inderdaad geen microfoon.
[ Voor 32% gewijzigd door Tsunami op 21-01-2006 13:00 ]
Plantronics Pulsar 590A
Kijk daar eens naar? Een stereo bluetooth setje, koptelefoon met mic (headsetje dus), een bluetooth-zendertje met 3,5mm adapter om je favoriete bluetooth-loos apparaat nuttig te maken en een laadstation voor de headphones. Lijkt me ook dat je ipv met die adapter gewoon de set met je phone kan pairen.
Pretty nifty...
[ Voor 4% gewijzigd door krisis1 op 21-01-2006 20:56 . Reden: (productnaam erbij gezet, wel zo handig) ]
En ik denk eerlijk gezegd niet dat het ding zonder dat 3.5mm aansluit dingetje te gebruiken is. ik krijg het idee dat je dat aan moet sluiten om altijd het geluid door te krijgen, en daarnaast kun je m pairen met een telefoon en als headset gebruiken.
en als laatste: ik vind dat plantronics ding lelijk, maar das een kwestie van smaak.
ik hoop dat deze dingen een beetje betaalbaar worden want... pfoe ₤100, das wel erg veel
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 18:10 ]
Verwijderd
Ik zou hem in combi met een Samsung D600 gaan gebruiken.
Op: http://www.expansys.nl/fo...asp?code=124523&thread=37 is er een klein topicje te vinden waar ik uit begrijp dat het geen stereo sound is. Wat opzich wel jammer zou zijn.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()