Ik zal het even uitleggen. Dit probleem is alleen op de server pc
Een paar dagen geleden kon ik via ad hoc internetten op mijn pc boven.
Nu begint windows zich opeens ermee te bemoeien. Hij veranderd ip adressen enz.
Ik had een bijgelverd progje waar het goed mee ging. Bij eigenschappen van wifi verbinding stond er altijd Door DHPC toegewezen. Nu staat er automatisch persoonlijk adres, met volgens mij ene heel ander ip en geen getaway. ik heb bij windows instellingen het hokje van Automatisch wifi instellen ook al uitgedaan, waar het heeft geen effect. Ik wil eigenlijk dat het weer zoals eerst was, toen kon die via windows ook geen netwerken vinden. Dit werd met dat progje gedaan.
Systeemherstel heb ik ook gedaan maar geen resultaat.
Evt kan ik ook wel een aangepast ip aangeven, maar ik weet niet welke.
Mvg, jur
Ps: ik kan nu mijn meegelverde progje niet eens meer gebruiken. Overal staat Failed (bijv als ik netwerken scan enz.)
Een paar dagen geleden kon ik via ad hoc internetten op mijn pc boven.
Nu begint windows zich opeens ermee te bemoeien. Hij veranderd ip adressen enz.
Ik had een bijgelverd progje waar het goed mee ging. Bij eigenschappen van wifi verbinding stond er altijd Door DHPC toegewezen. Nu staat er automatisch persoonlijk adres, met volgens mij ene heel ander ip en geen getaway. ik heb bij windows instellingen het hokje van Automatisch wifi instellen ook al uitgedaan, waar het heeft geen effect. Ik wil eigenlijk dat het weer zoals eerst was, toen kon die via windows ook geen netwerken vinden. Dit werd met dat progje gedaan.
Systeemherstel heb ik ook gedaan maar geen resultaat.
Evt kan ik ook wel een aangepast ip aangeven, maar ik weet niet welke.
Mvg, jur
Ps: ik kan nu mijn meegelverde progje niet eens meer gebruiken. Overal staat Failed (bijv als ik netwerken scan enz.)
[ Voor 7% gewijzigd door mazz op 06-04-2005 13:08 ]
20 jaar, en wat had ik bereikt?