Toon posts:

ADSL DEMON EXPRESS aansluiten + nog een ADSL modem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!!!

Ik heb een probleem want ik moet binnenkort DEMON express DSL installeren in een studentenhuis. Alleen het zit zo ze hebben al een DSL of ADSL modem op het ISRA punt aangesloten (voor andere bewoners) Is het nu mogelijk om het nieuwe modem er zo maar tussen te hangen? Dus kan ik de nieuwe splitter op de ouder splitter aansluiten (op de analoge telefoon lijn die uit de oude splitter komt) ? Ik weet niet of ze ISDN hebben daar maakt dat ook nog uit ?

Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen met dit probleem ?

Het modem wat ik nieuw moet installeren is het Allied Data Copperjet 816 2P modem Hieronder staat een afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.demon.nl/images/dslexpress/copperjet816voor.jpg

Als iemand mij hiermee kan helpen zou het goed van pas komen. Ik heb BTW ook niks in de installatie handleiding kunnen vinden over dit probleem.

Alvast Bedankt,

Grtz Bo Hendriks

Verwijderd

Als er op dat ISRA punt al een DSL verbinding is kun je geen eens ADSL aanvragen.
Het werkt ook niet om 2 modems om op 1 punt aan te sluiten.
Je lijn is al ingesprek met ADSL.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:55:
Hallo!!!

Ik heb een probleem want ik moet binnenkort DEMON express DSL installeren in een studentenhuis. Alleen het zit zo ze hebben al een DSL of ADSL modem op het ISRA punt aangesloten (voor andere bewoners) Is het nu mogelijk om het nieuwe modem er zo maar tussen te hangen? Dus kan ik de nieuwe splitter op de ouder splitter aansluiten (op de analoge telefoon lijn die uit de oude splitter komt) ? Ik weet niet of ze ISDN hebben daar maakt dat ook nog uit ?

Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen met dit probleem ?

Het modem wat ik nieuw moet installeren is het Allied Data Copperjet 816 2P modem Hieronder staat een afbeelding:
[afbeelding]

Als iemand mij hiermee kan helpen zou het goed van pas komen. Ik heb BTW ook niks in de installatie handleiding kunnen vinden over dit probleem.

Alvast Bedankt,

Grtz Bo Hendriks
Da kennie. Je ADSL-verbinding is in de telefooncentrale fysiek gekoppeld aan een lijn, waar nu dus blijkbaar al een andere ADSL-verbinding actief is. Zijn er toevallig niet twee analoge lijnen die op dat punt binnen komen?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:57:
Als er op dat ISRA punt al een DSL verbinding is kun je geen eens ADSL aanvragen.
Het werkt ook niet om 2 modems om op 1 punt aan te sluiten.
Je lijn is al ingesprek met ADSL.
Ej...

En hoe wil je dit dat in dit geval oplossen ? Men ik ben een leek op ADSL DSL telefonie of wat dan ook :'(
Grtz

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dit is echt niet de bedoeling...

• geen bedankjes aan mede tweakers
• echte ISP vraag (hebben ze helpdesk voor)
• en als je dan een vraag hebt is er ook een bestaande DEMON thread

[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 06-04-2005 13:36 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.