Toon posts:

Voeding ontploft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister (niet lachen) met voltage van me kast (me pc stond uit) op 115 v gezet BOEM !!!

dat was dus ff schrikken , zou alleen me voeding kaduk zijn of nog meer ?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waarom doe je dat ?

maarre, ik zou alle componenten maar ff checken, want goed is het niet

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

hahaahahahah SUKKEL :o Sorry!! ik kon het ff niet laten. Heb je een atx moederbord? Zoja dan hoop ik dat je systeem nog leeft. Heb je een AT moederbord dan is er niks aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een atx moederbord , ik heb nog een andere voeding liggen dus die probeer ik zo ff .

maar ik hoorde dat er een zekering in zit dus die vangt de klap op .
ik had net een splinternieuwe antec 303 300 watt voeding ;(

Verwijderd

"had" is wel het juiste woord hier :)

overweeg om een 430Watt voeding aan het schaffe!

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat morgen wel ff weten of me pc het nog doet met nieuwe voeding , kan namelijk alleen op me werk posten nu :'(

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Hoe kun je toch zo dom zijn? Het is toch wel een beetje logisch dat zoiets mis gaat. Van een domme 12 jarige droplul kun je zoiets verwachten. Maar jij bent een stuk ouder (als die ene op de foto je kind is).
Even een ruwe schatting:
Kind is 3 jaar oud.
Gemiddelde Tweaker krijgt op z'n 20ste schaamhaar, dus vruchtbaar op +/- 24ste. Doet ie er 10 jaar over om een vriendin te krijgen is 34. Na een jaar of 5 komt hij achter zijn computer vandaan om te copuleren. Negen maanden wachten. Kind is 3 jaar... Ongeveer 43 dus.
Lijkt me dat je in 43 jaar wel genoeg computerervaring op hebt gedaan om te weten dat je je voeding niet op 115V moet zetten. Of heb ik het nu mis?

Misschien dacht je: Als ik nu de voeding op 115 Volt zet, komt er 2 keer zo veel spanning op te staan... Werkt mijn computer ook 2 keer zo snel.
Nu is ie in ieder geval goed "ingeburnd".

Ik hoop dat alles het nog doet, want het is wel een beetje jammer zo....

-edit-
Dat kind lijkt trouwens ouder. Maar ja, misschien zijn die andere waarden niet zo accuraat.

Ik wil je trouwens niet afzeiken, maar ik heb een raar gevoel voor humor...

Verwijderd

Ik zie alleen Neve Cambell en Denise Richards op de foto :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 02:25 schreef Dr. Vork het volgende:
Hoe kun je toch zo dom zijn? Het is toch wel een beetje logisch dat zoiets mis gaat. Van een domme 12 jarige droplul kun je zoiets verwachten. Maar jij bent een stuk ouder (als die ene op de foto je kind is).
Even een ruwe schatting:
Kind is 3 jaar oud.
Gemiddelde Tweaker krijgt op z'n 20ste schaamhaar, dus vruchtbaar op +/- 24ste. Doet ie er 10 jaar over om een vriendin te krijgen is 34. Na een jaar of 5 komt hij achter zijn computer vandaan om te copuleren. Negen maanden wachten. Kind is 3 jaar... Ongeveer 43 dus.
Lijkt me dat je in 43 jaar wel genoeg computerervaring op hebt gedaan om te weten dat je je voeding niet op 115V moet zetten. Of heb ik het nu mis?

Misschien dacht je: Als ik nu de voeding op 115 Volt zet, komt er 2 keer zo veel spanning op te staan... Werkt mijn computer ook 2 keer zo snel.
Nu is ie in ieder geval goed "ingeburnd".

Ik hoop dat alles het nog doet, want het is wel een beetje jammer zo....

-edit-
Dat kind lijkt trouwens ouder. Maar ja, misschien zijn die andere waarden niet zo accuraat.

Ik wil je trouwens niet afzeiken, maar ik heb een raar gevoel voor humor...
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt maar me user icon , daar staan neve en denise op geen kinderen .

en ik ben trouwens "pas" 21 en waarom ik die schakelaar overhaalde geen idee , ik wist dat je daar mee moest oppassen maar toch doen he :(

en gelukkig heb ik niks gesloopt , heb er een nieuwe voeding in gehangen en alles doet het weer gelukkig . me oude voeding heeft de klap opgevangen (antec 303)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

goed zaak, maar wel voorzichtiger zijn he ?
Niet lukraak schakelaartjes gaan overhalen als je de betekenis niet weet. ......Ken je het verhaal van die jongen van 21 en die schietstoel in het vliegtuig ?

Verwijderd

Topicstarter
dat is het erge ik wist dat het niet mocht maar ik heb het toch gedaan ;(

Verwijderd

HOE een stomme rund kun je zijn als je WEET dat je het niet moet doen en het toch doet? Mischien moet je je eens laten onderzoeken want je hebt jezelf niet helemaal onder controle :+

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Sorry hoor, maar dat is DOM...

Maar ja, nu doe je het ook nooit weer ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Dubbelklik... :(

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

dubbelklik is nog dommer (8>

Alleen:           DE GROETJES

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Op woensdag 10 januari 2001 09:30 schreef Sykesman het volgende:
dat is het erge ik wist dat het niet mocht maar ik heb het toch gedaan ;(
Tja stom maar voordat soort dingen heeft Veronica een TV programma heet dacht Crashtest
Pagina: 1