Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Krijg melding van ongewenst programma, verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 16:33
Ik krijg van McAfee steeds de melding dat ik een ongewenst programma heb en dat ik die moet verwijderen. Als ik ervoor kies dat McAfee het moet verwijderen lukt dit niet.
Ik heb m'n computer ook al gescand met Ad-Aware (beide trouwens met laatste updates).
Ik heb al van alles geprobeerd. Rare is dat als ik in de map kijk waar het om gaat, ik het bestand niet zie (heb in 'beeld' aangegeven dat alle bestanden zichtbaar moeten zijn.)

De omschrijving:
c:\System Volume Information\_restore 1ADDE749-6F24-4887-B151-C083027D2DA1\RP242\A0056074.exe
En dan staat er tussen haakjes (BackDoor-CFY,Dialer-212).

Leek mij Spyware maar Ad-Ware vind niks. Ook op GoT en Google vind ik niks over dit programma...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Al eens in veilige modus geprobeerd?
Dus F8 wanneer je opstart en dan Windows in "veilige modus" opstarten.
Daarnaast is het handig om ook zoveel mogelijk taken af te sluiten.
Vraag me alleen niet welke.
Probeer in iedergeval eerst eens te starten in veilige modus en dan de pc weer te scannen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Google biedt mij op de naam die de malware heeft toch voldoende informatie. ;) Probeer eens (evt. met een andere virusscanner) een scan uit te voeren. Verder kan je natuurlijk ook even met HijackThis even kijken of er nog verdachte entries opstarten, die ervoor zorgen dat het bestand in gebruik laten zijn. :)

Signature

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 21:51

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

eigenschappen deze computer klikken.
kiezen voor systeemherstel
aanvinken uitschakelen herstelpunten, zodat de autoherstelpunten worden verwijderd.
weer uitvinken zodat er een vers herstelpun wordt gemaakt.
de restore map is nu geleegd en weer gevuld met een schone lei.
als het goed is vind mcafee dan niets meer.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Eigenschappen van je pc opvragen en aangeven op het tabblad restore (of systeem herstel) dat je systeem herstel uit wil zetten (daarna op apply drukken). Windows gooit dan die _restore folder weg. Let wel op dat dit inhoud dat alle restore points verwijderd worden. Vergeet ook niet het systeem herstel weer in te schakelen.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Net te laat :)

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 16:33
Bedankt allemaal, waarom ik het dan niet kon vinden? Geen idee. Heb gezocht op dat exe bestandje, maar goed. Het is nu opgelost. :)
Pagina: 1