He ff een poll
Wat vor resoluties draaien jullie?
ik zelf zitop 1280x1024
ik wil dit ook ff weten voor website designs
Wat vor resoluties draaien jullie?
ik zelf zitop 1280x1024
ik wil dit ook ff weten voor website designs
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
sigloos
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Die-hard Brexiteer
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
PSN-id: Chrasher
I love watercooling
Don't You stare there, Operate!
Jij kijkt zeker nooit tv, tenzij je een hele dure hebt dan zit dat ding ook gewoon op 50 HZ. Daarbij ik heb een hele periode op 60 HZ naar mijn monitor gekeken en heb nooit ergens last van gehad. En ik kon in die periode echt van 8:00 tot 24:00 achter dat ding gekluisterd zitten...Op dinsdag 09 januari 2001 19:26 schreef mcloud het volgende:
DAMN!![]()
dur zitten nog gewoon mensen op 75Hz te werken! of jullie hebben TFT's, of Onwijze hoofdpijn!!
80/85 Hz is toch wel een vereiste!
Pak je rust!
openkat.nl al gezien?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
servers draaien geen resolutie maar deamons!Op dinsdag 09 januari 2001 20:21 schreef killercow het volgende:
server1: 1280x1024
server2: 1280x1024
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
I think therefor I am ... I think
Die draai ik ook. Alleen op 85Hz sinds ik las dat 100Hz minder scherp is..Op dinsdag 09 januari 2001 23:09 schreef Fatal het volgende:
1152*864@100Hz > = hoofdpijnvrij..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
tjah zorry maar uhh ik heb ook een broer die niet zo handig is en dus een gui nodig heeft om alles te managen, en agh zo erg is t ook weer niet voor een thuis netwerkje toch?Op dinsdag 09 januari 2001 21:25 schreef Ritch het volgende:
[..]
servers draaien geen resolutie maar deamons!
openkat.nl al gezien?
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Probeer hztool eens. Staat ook op me site..Op dinsdag 09 januari 2001 21:04 schreef maffie het volgende:
Wie heeft er een goed progje (en niet powerstrip ofzo wat je elke keer opnieuw moet opstarten) zodat ik zelf mijn Hz kan instellen!?!
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
What a fine day for Science! | Specs
The ramblings of an idiot
1+1+1 = 1
\o/
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet op voorraad.
traktor scratch!
Verwijderd