Alternatief hyperterminal (direct serial connection)

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:16
Wie gebruikt hier een hyperterminal alternatief voor het connecten met apparatuur via de seriële poort (dus geen telnet).
Met hyperterminal krijg ik het capturen naar files niet helemaal goed terwijl dit met andere software wel lijkt te werken (bij collega's). Die software (Procomm Plus) is echter niet geschikt voor winXp blijkbaar en krijg ik in elk geval gewoon niet geïnstalleerd.

Dus ik ben even op zoek naar een fatsoenlijk alternatief.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:49
hmmmmm

wil je met een progje als hyperterm files verzenden ?
of gaat het je enkel om wat je gedaan hebt op teslaan als een logging?

in het laatste geval kun je even naar superterm kijken, een progje wat ik veel gebruik in combinatie met mijn avr ontwikkeling.

laat het maar even weten als je hulp nodig hebt.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• witchdoc
nsa1984 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:54:
hmmmmm

wil je met een progje als hyperterm files verzenden ?
of gaat het je enkel om wat je gedaan hebt op teslaan als een logging?

in het laatste geval kun je even naar superterm kijken, een progje wat ik veel gebruik in combinatie met mijn avr ontwikkeling.

laat het maar even weten als je hulp nodig hebt.
'k Ben inderdaad eignelijk op zoek naar een programma dat zo veel mogelijk doet.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Teraterm of terraterm is een goede vervanger. Maar dit kun je toch makkelijk zelf opzoeken op sites als download.com etc?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:15
je zou ook nog even naar advanced serial port monitor en hyperacces kunnen kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kiezel op 06-04-2005 12:05 ]

-=-

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoeken naar alternatieven kun je goed via Google of willekeurige downloadsites doen. Het nut van dit topic zie ik dan ook niet helemaal? :) Download gewoon wat applicaties en kijk of het bevalt :) Wat verwacht je precies van ons?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• witchdoc
Spider.007 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:04:
Zoeken naar alternatieven kun je goed via Google of willekeurige downloadsites doen. Het nut van dit topic zie ik dan ook niet helemaal? :) Download gewoon wat applicaties en kijk of het bevalt :) Wat verwacht je precies van ons?
Ervaringen is wat'k van jullie verwacht. Ja, genoeg alternatieven. Zoveel zelfs dat'k weken bezig ben om alles te downen en snel effe te testen. Hier zitten de mensen die't dagelijks gebruiken en dus waarschijnlijk via hun baan al goeie software hiervoor kennen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Moet het persé gratis zijn? Wat zijn je eisen? Je geeft echt te weinig informatie waar we wat mee kunnen. Nu krijg je een opsomtopic waar je totaal niets aan hebt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1