hallo iedereen
een maat van mij heeft zijn pc geformateerd, en wilde windows er opnieuw opzetten ( win xp)
maar, hij heeft per ongeluk ofzo, of iemand anders, een wachtwoord op zijn bios gezet.
en hij weet dus echt niet wat het wachtwoord ervan is.
want daar moet worden ingesteld dat ie de cd rom als 1e boot gebruikt.
want nu pakt ie eerst de a station(diskette st.) en dan de hardeschijf en dan de cd rom speler of dvd speler.
want als ie de installatie cd van win xp derin doet, dan geeft ie aan dat er geen besturingsysteem aanwezig is.
dus weet iemand een manier om toch wel windows xp erin geinstalleerd te krijgen zonder dat de kast ofzo open moet?
want er zit een garantie stickertje op en die pc is pas 2 maanden oud
of weet iemand een manier om de bios wachtwoord te achterhalen?
om daar dan als 1e boot de cd rom speler te kiezen.
bij voorbaat dank
(btw, ik wist niet in welk sub forum ik dit moest zetten, maar dit leek me wel de juiste forum, dus mods, als ie niet in de juiste forum staat, excuses daarvoor)
een maat van mij heeft zijn pc geformateerd, en wilde windows er opnieuw opzetten ( win xp)
maar, hij heeft per ongeluk ofzo, of iemand anders, een wachtwoord op zijn bios gezet.
en hij weet dus echt niet wat het wachtwoord ervan is.
want daar moet worden ingesteld dat ie de cd rom als 1e boot gebruikt.
want nu pakt ie eerst de a station(diskette st.) en dan de hardeschijf en dan de cd rom speler of dvd speler.
want als ie de installatie cd van win xp derin doet, dan geeft ie aan dat er geen besturingsysteem aanwezig is.
dus weet iemand een manier om toch wel windows xp erin geinstalleerd te krijgen zonder dat de kast ofzo open moet?
want er zit een garantie stickertje op en die pc is pas 2 maanden oud
of weet iemand een manier om de bios wachtwoord te achterhalen?
om daar dan als 1e boot de cd rom speler te kiezen.
bij voorbaat dank
(btw, ik wist niet in welk sub forum ik dit moest zetten, maar dit leek me wel de juiste forum, dus mods, als ie niet in de juiste forum staat, excuses daarvoor)