Mijn onderbuurman heeft bij een kapsalon een arm van een droogkap gekregen. Nu kwam hij op het geweldige idee om daar zijn TFT scherm aan te hangen.
In de arm zitten sleepcontacten waardoor eerst de voeding liep van de droogkap. Is het verstandig om hier de voeding voor het TFT scherm te laten lopen en zoja? Wat is verstandiger 230volt en dan achter het TFT een trafo te plaatsten of 19 volt en dat door de arm te laten lopen?
En kan VGA naar VGA ook draadloos? Ik heb al gegoogled maar daar zag ik alleen 1 apparaat waar je ook je muis en toetsenbord kan aansluiten soort van KVM rond de 700 euro geen optie dus
Opties en ideeen zijn welkom
Foto's:

testbeeld is zijn achtergond niet dat je denk dat het tv is

de poes vind het allemaal prima

aansluiting voor voeding
In de arm zitten sleepcontacten waardoor eerst de voeding liep van de droogkap. Is het verstandig om hier de voeding voor het TFT scherm te laten lopen en zoja? Wat is verstandiger 230volt en dan achter het TFT een trafo te plaatsten of 19 volt en dat door de arm te laten lopen?
En kan VGA naar VGA ook draadloos? Ik heb al gegoogled maar daar zag ik alleen 1 apparaat waar je ook je muis en toetsenbord kan aansluiten soort van KVM rond de 700 euro geen optie dus
Opties en ideeen zijn welkom
Foto's:
testbeeld is zijn achtergond niet dat je denk dat het tv is
de poes vind het allemaal prima
aansluiting voor voeding
[ Voor 9% gewijzigd door Ik De Buurman op 06-04-2005 12:05 ]