[DVD per post] interdvd, geen beste kennismaking

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Er is wel een topic hierover maar die is van eind 2004, vandaar deze nieuwe, nu er meer mensen zullen zijn die (niet meer...) dvd huren per post.

Het leek ons wel makkelijk, DVD huren per post.
Maar interdvd bleek een teleurstelling.

Inter DVD online videotheek gebruik, respons e.d.
Aangaande www.interdvd.nl alwaar we een heavy abbo. Hebben.

Kan Interdvd onderstaande waarmaken?:
“Met het InterDVD Heavy abonnement heeft u altijd 3 DVD's in huis of onderweg. Het abonnement is dan ook bedoeld voor de fervente filmkijker met een maximum van 26 per maand. U bepaalt zelf hoeveel films u terugstuurt, waarna InterDVD nieuwe films stuurt. Op deze manier heeft u altijd films in huis.” Nu ja, bijna altijd, zie onderstaande:

Ma. 7 maart 2005 kregen we geen 3, maar 2 films, Van Kooten & De Bie - Alles Goed?en Iceworld(SF)
7 maart na 18:00 uur in de retourenveloppe weer hier op de brievenbus gedaan.

di. 8 maart gisteren verwachtten we dus nog snel minimaal 1 film. Deze ene film kwam niet deze 8e maart.
In huis is in de middag nog koot en bie. Film kwam dus niet, wel een mail voor de volgende: die ene die onderweg is: “Wimbledon”.

Wo. 9 maart 10:34 uur : er zat geen dvd bij de post.
Tussenstand is dan 2 films gezien en 1 onderweg in -3- dagen, dit moet beter anders is de test mislukt en gaan we elders dvd’s huren.

Don. 10 maart 11:01 uur : 1 DVD binnen gehad…. “wimbledon”
23:00 uur op de bus gedaan.

Vrij. 11 maart: 1 film binnen.

Zat. 12 maart: vandaag is “The clearing” binnengekomen.
Zelfde avond terug gestuurd.

Zon. 13 niks in huis op deze tv-loze zondag.

Ma. 14 maart Weer niks, onderweg is wederom een ouwe: keek op de week van koot en bie aldus de e-mail.

Di. 15 maart: keek op de week binnengekomen. Niks onderweg hierheen of terug.

Wo. 16 maart: keek op de week op de bus gedaan, niets ontvangen.

Do 17 maart: alien vs predator en the prince and me ontvangen. Prince en me al op de post gedaan gelijk na kijken. Alien de dag 18-3 er na.

18,19,20 wederom een DVD-loos weekeinde….

21 maart: volcano ontvangen

22 maart: koot en bie simplisties verbond en if only ontvangen.

23-24-25 maart: niets ontvangen, 2 films simplisties verbond en if only teruggestuurd
25 maart, 2 films onderweg naar hier volgens emailtje.
26 maart: 2 films ontvangen: de vieze man en nette NLers, The Incredibles.
27 maart: pasen
28 maart pasen de vieze man en nette NLers, The Incredibles DVDs op de bus gedaan.
29 niks ontvangen, ook geen mailtje en dus ook een ‘3 DVDs onderweg’
30 niks ontvangen, ook geen mailtje
31 maart de melding van 2 films onderweg… Youp Van 't Hek - 1985 en 1988 , Van Kooten & De Bie - Samen Voor Ons Eigen. Ook ontvangen.
1 april noppes
2 april noppes, weer een weekend zonder films.
3 april, noppes
4 april, noppes
5 april, noppes
6 april geen mailtje, niks onderweg, niks ontvangen. Opzegging per mail verstuurd. Bij rabobank vraag gesteld hoe machtiging in te trekken.

In: 31 dagen
Totaal ontvangen DVD’s: 15
1 Alles goed? (koot en bie)
2 Iceworld
3 Wimbledon
4 ‘Erotiek‘
5 The clearing
6 Keek op de week (koot en bie, ons kijkt ons nr. 9)
7 the prince and me
8 alien vs predator
9 volcano
10 simplisties verbond
11 If Only
12 The incredibles
13 de vieze man en nette NLers
14 youp vh hek ‘85-‘88
15 K&B ‘samen voor ons eigen’

Films doen wij altijd dezelfde avond/dag terug, na de film tijdens het honden uitlaten.
Interdvd geeft tpg post de schuld, maar dat is hun zakenpartner, niet die van de klant die dan de (dubbele) rekening betaalt.

Ook iemand hier met positieve ervaringen? Welk bedrijf, wat voor 'DVD in huis frequentie' heb jij?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

nou als dat soort bedrijven lang genoeg doorgaan, lopen ze vanzelf tegen de lamp, wel jammer dan voor die 1000 abonnees die hun geld al hebben besteed aa dit soort crap...

Ik bedoel, voor een dikke 30eu p/m mag je toch wel wat verwachten...

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:04:
nou als dat soort bedrijven lang genoeg doorgaan, lopen ze vanzelf tegen de lamp, wel jammer dan voor die 1000 abonnees die hun geld al hebben besteed aa dit soort crap... Ik bedoel, voor een dikke 30eu p/m mag je toch wel wat verwachten...
Wat ik de ergste reactie vind is dat zij hun manier van werken deels afschuiven op tpg post.
Uiteraard is daar wel eens vertraging. Maar zeg dan niet 3 dvds in huis of onderweg, en ook elk weekend geen films of 5 dagen geen films, dat klopt gewoon niet.
En dat max van 26 dvds per maand (CHEAP!!!) is dus te mooi voor woorden want in de praktijk is 15 de max gebleken.
Overigens, ik kreeg dus de 'opdracht' om een lijst van minstens 20 films aan te vinken.
Van de nieuwe heb ik er 2 gezien, de rest (13 stuks dus) was oud spul (maar wel lweer es leuk :-) koot en bie, youp vh hek)
Inmiddels weet ik nu wel dat eenmalige incassos door de bank terug geboekt kunnen worden binnen 5 dagen. Dat kan voor anderen ook handig zijn.
Binnen 5 dagen bel je je bank en dan kan men de incasso terug boeken, 'storneren'

Het OPZEGGEN van de incasso, bij interdvd dus in dit geval, moet per fax! èn mail kan ook zeggen zij, maar fax gewoon voor de zekerheid ook maar indien mogelijk. (Anders is het KPN's adsl dat niet goed is aldus hen :-) )

En ook dat was zoeken geblazen want het blijkt dat dat media highway international is.
Op de interdvd site stond alleen een postbus nummer, ook een faxnummer kon ik niet vinden.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

ff off-topic: zijn de Van Kooten en De Bie DVD's ondertiteld? Ik versta ze soms erg slecht en nederlandse ondertitels zijn errug handig. Ik koop ze niet graag om erachter te komen dat ze geen ondertitels bevatten. Op de dozen staan iig niets op over optionele ondertitels.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:10: ff off-topic: zijn de Van Kooten en De Bie DVD's ondertiteld? Ik versta ze soms erg slecht en nederlandse ondertitels zijn errug handig. Ik koop ze niet graag om erachter te komen dat ze geen ondertitels bevatten. Op de dozen staan iig niets op over optionele ondertitels.
Oh sorry, geen idee eigenlijk, ik heb daar niet op gelet verder.
Tip: Die de Bie schijnt een populair weblog 'bie s log ' of zoiets te hebben, vraag hem eens per mail.
Wel opvallend is als je hun zo non-stop keek op de week ziet doen , dat er sinds begin jaren '80 eigenlijk niets tot weinig veranderd is politiek gezien, de problemen e.d.

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
De Nederlandsche post (TPG) behoort tot de meest betrouwbare ter wereld. Indien op tijd gepost is het poststuk écht de volgende dag op zijn bestemming. Dat lijkt me dus een lul-verhaal van Interdvd.... Ze zullen sommige titels wel niet tijdig kunnen leveren aan de klanten. Zal ook wel een flink zooitje planning kosten. Denk aan dubbelgeboekt etc. Maar dan moeten ze geen reclame maken voor iets wat ze niet waar kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Patten op 08-04-2005 14:19 ]

Carpe Diem

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Patten schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:18:
De Nederlandsche post (TPG) behoort tot de meest betrouwbare ter wereld.
Dat verneem ik op de club ook van 2 tpg chauffeurs.
En van andere mensen die brieven versturen die er de volgende dag al zijn.
En en en van mezelf! :-)
Indien op tijd gepost is het poststuk écht de volgende dag op zijn bestemming.
Dat is 99% van de tijd dus het geval.
Dat lijkt me dus een lul-verhaal van Interdvd....
Mij ook, gewoon afschuiven. En dan ook iets van een klant die op zich niks met tpg van doen heeft.
Immers, de films komen dan ook met meer tegelijk binnen. Vertraagd maar wel veel.
Ze zullen sommige titels wel niet tijdig kunnen leveren aan de klanten. Zal ook wel een flink zooitje planning kosten.
Op zich niet, je verhuurt oude zooi bij de fleet en het nieuwe spul bijna niet, komt er wat terug gaat het ook pas de deur uit.
Denk aan dubbelgeboekt etc. Maar dan moeten ze geen reclame maken voor iets wat ze niet waar kunnen maken.
Precies, want als bijv. bijna de helft van de mensen niet met zijn product for value zit, dan zijn er dus veel films weg die niet terug komen voor de anderen die wel vlot willen huren en ook dito terug sturen.

Pagina: 1