Thinclient T5515 login

Pagina: 1
Acties:

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 13:54
Ik moet hier op werk een HP Thinclient T5515 weer werkend zien te krijgen.
de vorige werknemer heeft er een loop in gescript.

wanneer de client opstrart logt hij automatisch in op een terminal server en wanneer die terminal sessie wordt afgesloten gaat de thinclient ook uit.

nu moet ik die loop er uit krijgen, alleen is het zo dat we geen documentatie meer hebben van die thinclient en dat hij zich automatisch inlogt.

is er een manier om te zorgen dat hij het script wat in /etc/profiles staat niet uitvoert?
of dat je niet in de GUI komt van linux?

ctrl + alt + backspace heb ik al geprobeert, alleen moet ik dan een username en pass wordt invoeren en die heb ik dus niet.

iemand anders nog ideeën?

www.debrasserie.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

esvier schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:45:
ctrl + alt + backspace heb ik al geprobeert, alleen moet ik dan een username en pass wordt invoeren en die heb ik dus niet.
Al eens gekeken in de documentatie ofdat er geen 'default' passworden op deze machines zijn? :)

In ieder geval - als je eventjes rond zoekt op GoT hoe het password te resetten van een Linux machine zul je best wel een aantal oplossingen vinden :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 13:54
Jeps, daar heb ik al gekeken, maar kan daar geen default passwords vinden.

op andere topic op got hebben ze het er over dat ik in de boot manager het password kan veranderen, alleen krijg ik het niet voorelkaar om daar in te komen.

www.debrasserie.nl