[eswc] Nederlandse voorrondes 2005

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 15:39
Ik las zojuist dat de website van de nederlandse voorrondes van 2005 voor de Electronic Sports World Cup online is! De counterstrike inschrijvingen zijn al zowat bijna vol, dus voor wie nog mee wilt doen!

Het schijnt dat ze meer willen doen dan alleen maar voorrondes, ze willen er een hele event van maken:
De Electronic Sports World Cup is een waanzinnig internationaal game toernooi. Wij organiseren op 4 juni de Nederlandse voorrondes in de Amsterdamse Beurs van Berlage.

Naast games is er nog veel meer. Wat dacht je van een panna competitie, demonstraties van breakdancen, beatboxing, martial arts, graffiti en nog veel meer.
Welke verwachtingen hebben jullie van hun event, en wie gaat er allemaal mee doen ? Ik vind het jammer dat je niet mee kan doen aan Quake 3 :( Dat vind ik persoonlijk nog steeds een betere game dan Ut2004. Maar slechts mijn mening :) maarja kijk ff op www.esworldcup.nl

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28
Anders zeg je ook niets. Als je een verkeerde reply ziet, dan kan je het beste een Topic Report plaatsen (handje bovenaan)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Good. Wc3 it is... :Y).

Gelukkig hoef enkel je tb+muis+headphones mee te nemen, scheelt weer aardig wat gehannes.

Toplocatie trouwens!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 15:39
Die locatie is inderdaad wel een toppertje! Al mensen die zich hebben ingeschreven? Hoorde dat het een dag na de centrale examens was, betwijfel of dat wel een goede keuze van ze is geweest ...

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aphelion schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:10:
Die locatie is inderdaad wel een toppertje! Al mensen die zich hebben ingeschreven? Hoorde dat het een dag na de centrale examens was, betwijfel of dat wel een goede keuze van ze is geweest ...
Mja lijkt me toch niet zo'n probleem? De meeste zijn dan in iedergeval vrij :D.

Finales @ France zijn van 5 t/m 10 juli. Dat zou net moeten kunnen ivm mijn vakantie.
Nu nog even zorgen dat we daar ook gaan komen :o ;).

Inschrijven is een eitje en het wordt vast gezellig.
_/-\o_