Ik las zojuist dat de website van de nederlandse voorrondes van 2005 voor de Electronic Sports World Cup online is! De counterstrike inschrijvingen zijn al zowat bijna vol, dus voor wie nog mee wilt doen!
Het schijnt dat ze meer willen doen dan alleen maar voorrondes, ze willen er een hele event van maken:
Dat vind ik persoonlijk nog steeds een betere game dan Ut2004. Maar slechts mijn mening
maarja kijk ff op www.esworldcup.nl
Het schijnt dat ze meer willen doen dan alleen maar voorrondes, ze willen er een hele event van maken:
Welke verwachtingen hebben jullie van hun event, en wie gaat er allemaal mee doen ? Ik vind het jammer dat je niet mee kan doen aan Quake 3De Electronic Sports World Cup is een waanzinnig internationaal game toernooi. Wij organiseren op 4 juni de Nederlandse voorrondes in de Amsterdamse Beurs van Berlage.
Naast games is er nog veel meer. Wat dacht je van een panna competitie, demonstraties van breakdancen, beatboxing, martial arts, graffiti en nog veel meer.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness