[Forum] Hoe zorg je dat er members registreren?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Hoi, ik heb even flink gezocht hier, en @ google, maar ik vroeg me af of jullie ervaren GoTters, en Webmasters nog een paar goede tips hebben om mensen actief op je forum te laten mee doen.

Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is, maar dit leek er nog het meeste op.

Eerst maar even mijn website stats: dan weten jullie wat meer

Mijn site is:
frontpage: spam
Forum: spam

Site topic:
Anti- Spyware, Adware, en Virus site, met blacklist, van site's die gevaarlijk zijn, en waar je dus geinfecteerd kunt raken met deze threat's.

Site is nu 1 maand up,
in het grootste deel van maart had ik 1026 unique users, gem zo'n 36 per dag, maar de site was niet heel die maand up, heb hem in die maand gemaakt.

deze maand (de eerste 5 dagen) begint me site goed te lopen, ik heb nu gem zo'n 50 unique users per dag (laatste twee dagen zelfs rond de 70), en dat vind ik toch wel netjes, vooral omdat ik nergens adverteer etc.

Maar: het forum is zo dood als een pier, ik heb al 3 moderators aangesteld, en we hebben nu iets van 9 members (1 ervan ken ik niet :9) en die ene member heeft welgesteld 1 vraag gepost, die heb ik beantwoord, en verder nooit meer wat van gehoord.

Nu is mijn vraag, hoe zorg ik er voor dat mensen actief op het forum gaan meedoen, en zowieso mijn site wat actiever browsen? Ik zou graag willen dat het een soort community wordt, zoals spywaredata.com of spywarewarrior.com, dit is natuurlijk een beetje ambitieus, maar ehm laten we grote doelen stellen :).

Heeft iemand tips, suggesties, verander dit? doe dat? zet er dat in? om de site meer leven te geven? Jullie hebben vast ook allemaal goede site's en miss dat ik ze is kan bekijken als je een linkje geeft naar jouw forum/site, hoe jij het aan hebt gepakt om de mensen op je site te krijgen?

MVG

Roy Triesscheijn |@| spam

Maar:

[ Voor 5% gewijzigd door Pelle op 06-04-2005 08:52 ]

~ Mijn prog blog!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:20

Pelle

🚴‍♂️

Hoe verpak ik mijn spam in een zo groot mogelijk lul-verhaal, les 1.

Dit topic is gesloten.