Toon posts:

RAID5 regenerating Windows XP uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hai,
weet iemand of ik regenerating kan onderbreken of uitzetten op een win xp met soft raid 5
ik weet als hij een regenerate doet dat hij dat niets voor niets doet.
maar mijn windows is een paar keer niet goed afgesloten(mijn fout ongeduldig), ik weet zeker dat niks doe op mijn raid set. dus bij de eerst best keer dat ik hem weer opstart gaat hij een regenerating doen, allemaal leuk en aardig maar mijn raid set is 4x 200 gb dus 600 gb dat duurt ruim 8 a 9 uur. dus ik vroeg me af of er een mogelijk was om dit te om zeilen, google gaf me geen info of info die in de buurt komt.

kenny

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Je computer goed afsluiten is een goed begin om eerlijk te zijn.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TIP: Laat hem zijn werk afmaken... ff 8 tot 9 uur met een trager systeem werken en in het vervolg de Pc netjes uitschakelen. :| Je draaidt niet voor niets een RAID5 systeem, ga dan zelf ook netjes met je data om. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 06-04-2005 17:38 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je het regenerateren wil omzeilen, dan zou ik maar eens goed nadenken waarom je überhaupt RAID5 wil draaien ;)

Het is niet softwarematig te omzeilen op een andere manier dan de RAID5 array te breken. Gewoon een nachtje laten doorwerken en voortaan netjes je PC afsluiten.