Ik denk dat je (serieus) met de teken optie in bijvoorbeeld Word een heel eind kan komen. Alle 3D punten liggen op een vast raster. Als je een beetje ruimtelijk inzicht hebt, kan je dat zelf best makkelijk tekenen.
Ik ken in ieder geval geen grafiek programma die het voor je kan doen.
Ik ken in ieder geval geen grafiek programma die het voor je kan doen.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Heb je zelf al geprobeerd om dit in Excel voor elkaar te krijgen? Volgens mij is dit inderdaad gewoon een standaard grafiektype
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Heb er zeker al wel naar gekeken (ik moet toegeven dat ik ook niet zo'n ster ben in Excel).. maar krijg het niet voor elkaar.. Bij mij wil ie alleen cijfertjes eten..
Misschien is het een uitdaging om zo iets te proberen
Misschien is het een uitdaging om zo iets te proberen
Kickje 
Ik zit namelijk met exact hetzelfde probleem nu. Ik wil ook een abell grafiek maken, maar dit is niet mogelijk met excel of word. Iemand enig idee hoe ik dit wel gemakkelijk moet kunnen maken?
Had wel verwacht dat zoiets kon in excel... enige 3 dimensionale grafieken die je ermee kunt maken zijn een surface grafiek, en verder van die pseudo-3d grafieken waar je niets aan hebt.
Ik zit namelijk met exact hetzelfde probleem nu. Ik wil ook een abell grafiek maken, maar dit is niet mogelijk met excel of word. Iemand enig idee hoe ik dit wel gemakkelijk moet kunnen maken?
Had wel verwacht dat zoiets kon in excel... enige 3 dimensionale grafieken die je ermee kunt maken zijn een surface grafiek, en verder van die pseudo-3d grafieken waar je niets aan hebt.
Pagina: 1