Toon posts:

Internet en scrollen trager na laatste bekende juiste config

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had eerst software geupdate van mijn videokaart ATI 9600pro, het ging om ATI Catalyst 5.3 versie en na het opnieuw opstarten kon ik in windows komen en na een paar seconden ging me beeld helemaal tekeer, ik kon niks meer zien en ik dacht toen dat die drivers niet goed waren. Daarna had ik mijn computer opnieuw opgestart en optie F8 ingetoetst en toen heb ik op de laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werken) geklikt en is nu mijn computer langzaamer, vooral scrollen gaat langzaam (heb de nieuwste muisdrivers geinstall, en smooth scrollen staat ook uit) en internet pagina's gaat langzaam. Hoe kan dit?? ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr. Arslan

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

probeer gewoon nog eens de nieuwste drivers te installeren van www.ati.com

dat hij na het herstarten eventjes raar doet is normaal, windows probeert namelijk opnieuw je videokaart te installeren met die nieuwe drivers.

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS hebben we het over? Dit zien we graag vooraan de titel in Windows Operating Systems. Lees hierover de Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 06 april 2005 @ 03:22:
Welk OS hebben we het over? Dit zien we graag vooraan de titel in Windows Operating Systems. Lees hierover de Windows Operating Systems - Policy :)
sorry, was vergeten bij te zetten, maar ik heb een WinXP pro versie.

Ooh ja, ik heb de nieuwste ATI drivers opnieuw geinstalleerd maar de computer blijft nog steeds traag en scrollen ook, heel vaag en heel erg irritant!