[Topic] niet zelf aangemaakt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Dit zag ik in mijn myreact:
ik heb een ernstig probleem met AoE2, ik speel heel vaak tegen een vriend van mij maar ik weet niet wat ik tegen zijn britse longbowman kan doen?

heeft iemand een goede strategie of suggestie?

laat het me weten......

Ik heb dit helemaal niet geschreven. Kan hier sprake zijn van een hacker ofzo? Ik zou mijn god niet weten wie dit gedaan heeft maar ik in ieder geval niet. Wil een mod mij eens helpen door desnoods mijn sessies eens na te kijken want hier weet ik echt niets vanaf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk zelf eerst even anders bij je lopende sessies?! Misschien ben je nog @school/werk ingelogt?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hetzelfde IP iig als waar je nu mee post. Kunnen er nog meer mensen komen op de PC waar je nu op typt?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11

Zoefff

❤ 

Sluit dan sowieso eens al je sessies af, dat kan je doen als je op uitloggen drukt.

Verder zou ik van een admin/mod het IPadres vragen waarvanaf die post is gedaan, dan kan je wellicht met een trace uitzoeken op welke computer het geplaatst is.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Dit topic kwam vandaag ook langs en lijkt me iets vergelijkbaars (of het is toeval :P):

Wie zit er op mijn account?

[ Voor 9% gewijzigd door Nesto op 06-04-2005 00:20 ]

Yes - OEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik heb me nu overal behalve p mijn pc uitgelogd. Er kan echt niemand bijkomen. Hopelijk blijft het bij dit ene incident.

Kan dit ene topic over aoe 2 hulp niet verwijderd worden? Echt een noob topic dat niet echt fijn staat :P

[ Voor 32% gewijzigd door janklp op 06-04-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nesto schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:19:
Dit topic kwam vandaag ook langs en lijkt me iets vergelijkbaars (of het is toeval :P):

Wie zit er op mijn account?
Vast ben jij het :+ :*)

Op je celeron aan het kloten :o !
Januszjes schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:20:
Ik heb me nu overal behalve p mijn pc uitgelogd. Er kan echt niemand bijkomen. Hopelijk blijft het bij dit ene incident.

Kan dit ene topic over aoe 2 hulp niet verwijderd worden? Echt een noob topic dat niet echt fijn staat :P
Anders pass veranderen?! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En toch is het vanaf hetzelfde IP adres gedaan, "dus" je eigen PC. Dus ga uitzoeken
a) wat er met je geheugen aan de hand is,
b) wie er toch achter het toetsenbord kan zitten, of
c) welk trojaans paard oid je aan boord hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Geheugen bedoel je naam ik aan kijn fysieke geheugen van mn lichaam en niet van mijn pc. Ik zal eens hitman laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 23:01
Gezien de context lijkt me dat de juiste aanname :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik dat topic gisteravond dicht heb gedaan, heb ik een e-mail van ene Joost Klein Poelhuis gekregen. Is dat toevallig je broer(tje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm Terr is on to something :P

Januszjes, je moet wel zuiniger zijn op je account hoor ;) Zomaar een broer of broertje ermee aan de haal laten gaan, je ziet wat er van komt :+

Vraag iig aan je broer(tje) of hijzelf een account wil aanmaken, en niet op jouw account posten, dat is wel zo makkelijk en scheelt dit soort topics :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:31:
Nadat ik dat topic gisteravond dicht heb gedaan, heb ik een e-mail van ene Joost Klein Poelhuis gekregen. Is dat toevallig je broer(tje)?
Is dat serieus waar?

Dankjewel Terr, ik heb mijn broertje lekker afgesmeerd. Zit die ook nog op mijn pc. Hij zal er van lusten })

[ Voor 18% gewijzigd door janklp op 06-04-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 april is voorbij ;)
Pagina: 1