Toon posts:

help ik heb een probleem met patch 2.60

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de patch 2.6 niet installeren en krijg ook de melding dat ik eerst het spel moet installeren terwijl ik het spel al 2 jaar op de computer heb staan

wie kan mij helpen daarbij

stuur het antwoord naar camafr@home.nl

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

En waar gaat dit over? :?

Verkeerde knopje zeker?

[ Voor 36% gewijzigd door Piggen op 05-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als ik "patch 2.60" door google haal zie ik veel topics over ET (enemy terretory) gaan. Gaat daar dit over. :? je noemt je spel namelijk niet.

affijn: mijn bankrekening nummer is 2837.232.21222e n als daar een bedrag op staat mail ik je. Je kunt uiteraard ook de policy van dit forum volgen en hier een goede probleem beschrijving plaatsen. Heeft iemand anders er ook nog wat aan.

Oh ja, 8)

[ Voor 8% gewijzigd door leuk_he op 05-04-2005 22:41 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:58
Helaas, dit is niet de manier waarop GoT werkt. Wij verwachten van onze users dat ze zelf de nodige moeite doen om tot een oplossing te komen, en zelf zoeken naar een antwoord. Als men er uiteindelijk nog niet uitkomt gaan we ervan uit dat ze op zijn minst tijd en energie in hun topicstart steken, en niet zomaar hun vraag in een topic dumpen zonder fatsoenlijke topictitel en met de vraag het antwoord te mailen. GoT is een forum, dus het is de bedoeling dat de communicatie op het forum via berichten/posts in dergelijke topics verloopt. Niet via e-mail, want op die manier heeft niemand iets aan een mogelijke oplossing.

Wees vrij om een nieuw topic te openen in het juiste subforum (Spielerij - Problemen & Vragen) met een duidelijke topictitel en topicstart, waaraan is te zien dat je er zelf tijd en moeite in hebt gestoken. Vermeld ook alle relevante systeeminformatie zoals de versie van het spel, je besturingssysteem, en een duidelijke beschrijving van de error/foutmelding :)

Dit topic is gesloten.