Ik ben nu al een paar weken bezig met m'n weblog/linkdump/pr0ndump (Dat trekt bezoekers he
), maar zit na heel wat PHP geneuzel etc nog maar met één probleem, en dat is het volgende;
Voor de zijkant van m'n website heb ik het stukje script dat op DynamicDrive staat gebruikt. Werkt allemaal leuk, maarrrrrrr... Wat me laatst pas opviel, was dat dat script zich focust op een directory;
Ik heb al verschillende dingetjes gedaan om het zo te krijgen dat 'ie m'n hele domein pakt (Aangezien ik met htacces/mod_rewrite werk is het dus eigenlijk een waardeloos script
), maar het heeft niet mogen baten. Mijn vraag is 't dan ook; is het technisch mogelijk om het wel op een heel domein te laten werken, zodat het werkt op bv weirdinside.com/het/regent/buiten/ maar ook op weirdinside.com/de/zon/schijnt/?
BVD
Voor de zijkant van m'n website heb ik het stukje script dat op DynamicDrive staat gebruikt. Werkt allemaal leuk, maarrrrrrr... Wat me laatst pas opviel, was dat dat script zich focust op een directory;
document.cookie=window.location.pathname+"="+selectedItem }
Ik heb al verschillende dingetjes gedaan om het zo te krijgen dat 'ie m'n hele domein pakt (Aangezien ik met htacces/mod_rewrite werk is het dus eigenlijk een waardeloos script
BVD