Wanadoo en newsgroups

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Iedereen die Wanadoo als ISP heeft, weet dat er maximaal 3 threads @ 12Kb (dus 36Kb) beschikbaar gesteld worden.
Nu wordt per, en ik quote:
Na 1 augustus 2005 krijgen Wanadoo abonnees maximaal drie threads met maximaal 64 kbit/s (8 Kbyte). In totaal is voor hen vanaf deze datum dus 192 kbit/s (24 Kbyte) beschikbaar. Wanadoo ADSL Plus en Cable Power abonnees behouden de hoogst mogelijke snelheid.
1 augustes worden dus de voorwaarden aangepast m.b.t tot het downloaden van newsgroups.
Ze veranderen dus de algemene voorwaarden, voorwaarden die anders waren toen ik mijn contract afsloot met Wanadoo.
Mag ik nu bij deze wijziging mijn contract per direct opzeggen, wanneer deze snelheidsverlaging doorgevoerd is :?

And The Only One

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een aantal weken terug een nette brief geschreven naar de klantenservice dat ik wil overstappen naar Casema. :)

Dus als het een beetje meezit zit ik voor die tijd bij mijn nieuwe provider. :)

edit:

Wat is je bron trouwens?

[ Voor 16% gewijzigd door magnifor op 05-04-2005 22:15 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Diamon schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:42:
Ze veranderen dus de algemene voorwaarden, voorwaarden die anders waren toen ik mijn contract afsloot met Wanadoo.
Mag ik nu bij deze wijziging mijn contract per direct opzeggen, wanneer deze snelheidsverlaging doorgevoerd is :?
Dit staat uiteraard ook in de algemene voorwaarden :Y) Was dus makkelijk achter te komen...

Dit topic is gesloten.