[iPod] vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ongeveer een maand terug was op verschillende sites te lezen dat "PortalPlayer has begun shipping a new processor, the PP5022 System-on-chip". Hierdoor zou je iPod tot 3x langer met de battery kunnen doen.
zie http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,119893,00.asp

Nou wil ik graag een iPod Photo gaan kopen, maar 't zou wel zo prettig zijn als de battery langer mee zou gaan... Heeft iemand enig vermoeden over hoe veel tijd iPods met deze nieuwe proc verkocht gaan worden?

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de huidige mini's worden er al mee ge-equipped. Perhaps de photo ook. Google even zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is niet bekend óf er een binnenkort een update van de iPod Photo komt en al helemaal niet of er dan van deze chip gebruik gemaakt zal gaan worden. Het artikel vertelt alleen dat PortalPlayer een nieuwe chip heeft ontwikkeld die minder stroom nodig heeft. De enige connectie die er met de iPod is, is dat deze ook een chip van PortalPlayer gebruikt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Google geeft helaas niet meer duidelijkheid. Misschien vangen ze de klap van 't kleuren scherm van de iPod Phote op met die nieuwe proc. :/ misschien ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ETHaaz schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:55:
Google geeft helaas niet meer duidelijkheid. Misschien vangen ze de klap van 't kleuren scherm van de iPod Phote op met die nieuwe proc. :/ misschien ook niet
Zou kunnen, maar het blijft speculeren. De iPod photo heeft pas geleden een update gehad en gebruikt op dit moment de voorloper van de PP5022, de PP5020. Het zal zeker nog een aantal maanden duren voordat de iPod photo een update krijgt en misschien gaan ze dan gebruik maken van deze chip (of van de volgende generatie :P). Zie ook dit artikel: Next-Generation iPod Details Unveiled.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Omdat dit topic voorlopig toch alleen maar bij speculeren zal blijven, zie ik niet echt reden om het open te laten :)

Ik zou zeggen: houd de rumor sites er eens op in de gaten. Als er een nieuwe iPod Photo komt zal daar tegen die tijd wel iets over te zeggen zijn, maar voorlopig lijkt me dat niet waarschijnlijk :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.