Toon posts:

Kan je een externe computer aansluiten op een iMac G5?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in de toekomst een mac mini met cinema display aanschaffen, en niet een Imac G5 omdat ik dacht dat je daar niet een andere computer op kan aansluiten om daar je beeld op te hebben en op de cinema displays kun je wel allerlei comps op aansluiten.

maar mijn vraag is dus of er een manier is met een bepaalde adapter of anders om bijv een windows computer op een Imac G5 aan te sluiten zodat je daar je beeld op hebt (dus niet via remote desktop of virtual pc).
Want dan weet ik zeker of ik een Imac G5 kan nemen of niet :) bij voorbaat dank!

Verwijderd

Misschien met tv-in ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee kan niet. Het beeldscherm hoort bij de iMac. Je kunt wel een extra scherm op de iMac aansluiten, maar je kunt het beeldscherm van de iMac niet voor een andere PC gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
tv-in... hoe werkt dat dan?

de reden waarom ik dit topic start is omdat zo'n optie namelijk zo'n G5 enorm veel meer mogelijkheden zou bieden (in mijn ogen) omdat je er dan later als de hardware verouderd is je nog iets hebt aan het ingebouwde scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:23:
Nee kan niet. Het beeldscherm hoort bij de iMac. Je kunt wel een extra scherm op de iMac aansluiten, maar je kunt het beeldscherm van de iMac niet voor een andere PC gebruiken.
hmm minder... |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:25:
[...]

tv-in... hoe werkt dat dan?

de reden waarom ik dit topic start is omdat zo'n optie namelijk zo'n G5 enorm veel meer mogelijkheden zou bieden (in mijn ogen) omdat je er dan later als de hardware verouderd is je nog iets hebt aan het ingebouwde scherm :)
Dat je op je pc een tv-out hebt, en die sluit je aan de op tv-in van je Mac. Weet wel niet of de Mac's dit ondersteunen, heb namelijk geen verstand van Mac's B)

Verwijderd

TV inkan wel via een tv kaartje natuurlijk, maar dan draai je wel OS X maar dat is dan niet zo heel erg...

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Ja.. Dit zal werken.

Maar dit haalt het nooit bij de normale beeldkwaliteit..! :Z

Verwijderd

ilovetechno schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:50:
Ja.. Dit zal werken.

Maar dit haalt het nooit bij de normale beeldkwaliteit..! :Z
dat zo ie zo, je hebt dan ook een max res van 800x600 denk ik, via svideo moet het niet veel hoger worden.

Maar wat de TS wil kan je eigenlijk wel vergeten met een iMac.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Nee, er is helaas geen redelijke manier om een iMac G5 beeldscherm te gebruiken als extern display voor een andere PC of Mac.

Omdat dit verder een vrij kansloze onderneming is, doe ik dit topic op slot. Succes met je keuze! :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.