Toon posts:

Andere operating system

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win 98 :r op mijn pc maar ik vind het een bagger systeem en nu wil ik weten op welk opoerating system ik het beste kan overstappen en waar ik ook een beetje een spel op kan spelen.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 11:10
Dat zal dan win2k worden, de rest van de os'en bieden weinig keuze aan gaming...

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Blijft vrij weinig over dan ome Bill zijn OS'en als je ook goed wil blijven gamen.....

Je kan ook gamen onder bijvoorbeeld RedHat 7, probeer die anders eens... :+

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Mandrake Linux ofzo, stapt makkelijk over en kwa games.. ik weet niet wat je speelt maar unreal quake1 2 3 descent, soldiers of fortune etc zijn allemaal beschikbaar.

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Als je het meeste nog wil kunnen gebruiken zal je toch over moeten op win2k of je moet ergens een beta versie van whistler vandaan toveren.

Nuff Said

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb w2k al geprobeert maar dat leverde niet zo veel op. Maar kun je met linux ook goed gamen.En dan bedoel ik Quake en diablo enz.

• jep

jep

Quake heel goed, Diablo moet je even nakijken, dacht het wel ja.

als je win98 al heel bagger vind hoef je ook niet naar whistler te kijken

ik vond het een ramp :r

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Win2k is prima. Linux is grappig, maar je hebt er waarschijnlijk niet echt veel software/games voor. Jammer >:) moet je de Matrix screensaver missen. Die is strak 8-)

You can't have everything. Where would you put it?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Windows 98 SE draait bij mij beter dan Windows 98, misschien ook een idee voor jou?

• jep

jep

Op dinsdag 09 januari 2001 20:38 schreef tweakerbee het volgende:
Win2k is prima. Linux is grappig, maar je hebt er waarschijnlijk niet echt veel software/games voor. Jammer >:) moet je de Matrix screensaver missen. Die is strak 8-)
Niet veel software voor linux?

ik weet het niet hoor.. maaruh...

als ik iets moet hebben en ik zoek erna kan ik altijd uit 5 verschillende kiezen :P

adobe shit enzo is in productie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win 98 se het draait dan wel beter maar optimaal is het niet. En als ik een linux distro probeer welke is dan het beste voor games??

• jep

jep

Maakt niet uit, maar als ik direct van windows zou komen zou mandrake me het lekkerst lijken :+ hoef je nog niets voor te weten enzo
Pagina: 1