Toon posts:

News Bin Pro problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Zyxel Demon modem en ik wil gebruik maken van mijn betaalde usenet account voor nieuwsgroepen met News Bin Pro. Maar ik krijg de volgende melding"

04/05/2005 20:39:59 PROTOCOL=Engine Process, SERVER=news.usenetserver.com, MSG=Socket - Connection To Server Failed
04/05/2005 20:39:57 MSG=Processing Server: news.usenetserver.com Groups: alt.binaries.dvdrr

Ik kan ook geen nieuwe nieuwsgroepen downloaden, hij verwijst dan naar het statusvenster waar bovenstaande regels worden vermeld.

Moet ik nog poorten openzetten ?

Ik heb een Demon 1MBit abonnement.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:41:
Moet ik nog poorten openzetten ?
Denk het niet; poort 119 staat uitgaand altijd wel open. Kan je news.usenetserver.com wel pingen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem wel pingen.

Deze regels staan er ook nog in de NewsBin log:

04/05/2005 20:48:28 PROTOCOL=Engine Process, SERVER=news.usenetserver.com, MSG=Unspecified Network Error
04/05/2005 20:48:28 SERVER=news.usenetserver.com, MSG=Error talking to Server: 200 Powered by Usenet Server -- fe66 -- http://www.usenetserver.com/ (Tornado v1.0.5)

Ik heb ook al geprobeerd het ip adres uit de ping in te vullen maar dat helpt niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 20:45 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Hoe lang heb je dit al, werkte het eerder wel, en heb je iets veranderd :?

Overigens heeft UNS soms weleens storingen die dat soort errors geven, dat is na eventjes wachten vaak over...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst gewoon de news server van Demon geprobeerd en die werkt wel.

Ik heb ff X-News gedownload en daarmee kan ik gewoon de nieuwsgroepen van usenet binnenhalen.

Erg vreemd.

Ik heb niks veranderd, ik heb het account pas een halfuurtje.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 20:49 ]