Toon posts:

Benaderen van Eisa partitie via Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schijf is ingedeeld in 2 partities
De eerste word in Windows XP, schijfbeheer als Eisa partitie herkend. Nu weet ik dat deze via Windows te bereiken is, alleen niet hoe.(gezocht via Google en Tweakers)
Kan iemand mij daar de juiste stappen van doorgeven?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand?

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Goedenavond, sorry dat ik niet direct reageerde. Ik zat te eten, vandaar. Mijn excuses.

Heb je al een programma als PartitionMagic of Acronis PartitionExpert geprobeerd?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Verwijderd

Topicstarter
Geeft niet.
Het probeem is namelijk dat de partitie via Windows onzichtbaar is:
Dit kwam ik tegen bij het zoeken:

De recovery-partitie waarnaar u verwijst is niet de plek waar Windows XP haar onderdeel Systeemherstel parkeert. De herstelpunten die Windows geregeld aanmaakt, worden opgeslagen in de map System Volume Information, die normaal gesproken in de c-map staat. Dat is een standaard onzichtbare en beschermde map, die u kunt benaderen door een aantal instellingen in uw besturingssysteem aan te passen. In een ander helpartikel hebben we onlangs toegelicht hoe u die map kunt benaderen onder XP Professional, opdat u eventueel individuele herstelpunten kunt verwijderen.

Maar ik kan namelijk niets vinden welke stappen ik moet ondernemen.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:51:
Geeft niet.
Het probeem is namelijk dat de partitie via Windows onzichtbaar is:
Dit kwam ik tegen bij het zoeken:

De recovery-partitie waarnaar u verwijst is niet de plek waar Windows XP haar onderdeel Systeemherstel parkeert. De herstelpunten die Windows geregeld aanmaakt, worden opgeslagen in de map System Volume Information, die normaal gesproken in de c-map staat. Dat is een standaard onzichtbare en beschermde map, die u kunt benaderen door een aantal instellingen in uw besturingssysteem aan te passen. In een ander helpartikel hebben we onlangs toegelicht hoe u die map kunt benaderen onder XP Professional, opdat u eventueel individuele herstelpunten kunt verwijderen.

Maar ik kan namelijk niets vinden welke stappen ik moet ondernemen.
dit was dus sarcastisch bedoeld ;) , opnieuw posten zonder extra info binnen 24 uur mag namelijk niet. waar heb je op gezocht in google?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik weet dat ik te ongeduldig ben, maar wil graag een oplossing.

het bericht komt uit: http://www.zdnet.nl/print.cfm?id=36397

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Je moet het partitietype veranderen van 12 naar 0C (Fat32), dit kan bijvoorbeeld met Free FDISK.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Germalsen. Dit is wederom een topic waarbij je je niet erg aan de regels houd die we hier op GoT hebben. Het schoppen binnen 24 uur; een veel te korte topicstart en weinig informatie over wat je zelf hebt geprobeerd zijn zaken die we niet erg waarderen. Waarschijnlijk zal het weizigen van het partitietype inderdaad de oplossing brengen; dit had je echter zelf ook kunnen uitzoeken met wat eigen onderzoek. Gelieve dat in het vervolg dat ook te doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.