[WebMin] Nieuw aangemaakte users krijgen foute pass? *

Pagina: 1
Acties:

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 13:24
Misschien een andere vraag:

Ik geef een user een password in Webmin. Dit wordt ge-encryted. Daarna kan MySQL dit password niet uitlezen!

Mijn password van de oude servers, die in md5 staan, worden prima gelezen. Maar zodra ik dus een nieuwe user aanmaak heb ik problemen dat MySQL de passwords niet kan uitlezen.

Iemand hier een oplossing voor :?

MySQL Versie: 4.1.10a

[ Voor 6% gewijzigd door RutgerLAN op 05-04-2005 15:22 ]

Verwijderd

RutgerLAN schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:21:
Misschien een andere vraag:

Ik geef een user een password in Webmin. Dit wordt ge-encryted. Daarna kan MySQL dit password niet uitlezen!

Mijn password van de oude servers, die in md5 staan, worden prima gelezen. Maar zodra ik dus een nieuwe user aanmaak heb ik problemen dat MySQL de passwords niet kan uitlezen.

Iemand hier een oplossing voor :?
Zal wel te maken hebben met het nieuwe hashing formaat wat 4.1 standaard gebruikt. Google daar eens op, is massa's informatie over te vinden

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 13:24
Dat is toch typisch? De oude passwords worden WEL herkent, de nieuwe NIET :?

Dat is in mijn ogen de omgekeerde wereld.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik heb deze reacties even afgesplitst van [rml][ Mysql] User laten connecten vanaf %[/rml]; aan RutgerLAN het verzoek in het vervolg niet meer iemand anders zijn topic te hijacken met een offtopic vraag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate